54.81.78.135 US
 

Bilanca prvih deset dana kampanje: HDZ potrošio 8,2 milijuna, Kukuriku koalicija 7,8 milijuna

KLJUČNI PODACI
  • GONG i TIH procjenjuju da je u deset dana kampanje potrošeno 21 milijun kuna
  • Najviše su trošili HDZ i Kukuriku koalicija
Piše: J.C.
petak, 2.12.2011. 14:55
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: Ranko Šuvar / Cropix

U PREDIZBORNOJ kampanji na oglašavanje u medijima potrošeno je 21,7 milijuna kuna. Ukoliko se uračuna i pretkampanja, ta se brojka penje na 26 milijuna kuna. Tri četvrtine potrošenog novca otpada na Kukuriku koaliciju i HDZ, objavili su GONG i Transparency International Hrvatska (TIH) na konferenciji za novinare.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Od 17. do 26. studenog HDZ je potrošio 8.238.317 na oglašavanje. Kukuriku koalicija u istom je razdoblju za zakup medijskog prostora potrošila 7.842.227 kuna. HDZ je u pretkampanji potrošio dodatnih 1,5 milijuna kuna, dok je Kukuriku koalicija u pretkampanji na oglašavanje potrošila oko dva milijuna kuna.

Na trećem mjestu je HSS koji je potrošio nešto više od dva milijuna kuna. Nezavisna lista Milana Bandića potrošila je oko 960 tisuća kuna, a Ladonja nešto više od 600 tisuća kuna.

Istraživanjem GONG-a i TIH-a obuhvaćene su internet, televizija, tisak, dvije zagrebačke radio postaje i jumbo plakati. Nikola Kristić, predsjednik TIH-a, kaže da je u ovoj kampanji postignut napredak u transparentnosti financiranja, ali "sive zone" i dalje postoje.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije