INDONEZIJSKI biznismen izbacio je iz aviona 100 milijuna rupija, što je oko 10 tisuća dolara, kao marketinški trik za njegovu novu knjigu.
Autor čija je prva knjiga bila bestseler, Tung Desem Waringin, široj javnosti je poznat po svojem neobičnom marketinškom djelovanju. Glasnogovornik ovog događaja, Diki Sidik, izjavio je kako je tamošnja policija odbila dati dozvolu za ovakav način reklamiranja pa je stoga bacanje novaca iz aviona premješteno u drugi grad.
"Umjesto da se velika svota novca potroši na neuspješan marketing radije ćemo ga dati ljudima", rekao je Sidik. Milijuni Indonežana preživljavaju s manje od dva dolara dnevno, a ovaj je događaj "pao" u pravo vrijeme, baš kada su Indonežani na udaru povećanja cijene nafte i hrane. Kao reklamu za svoju prvu knjigu, Tung je 2005. godine jahao na konju kroz Jakartu preobučen u jednog od najproslavljenijih ratnih heroja, piše Reuters.
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati