54.198.233.27 US
 

Bjeloruska vlada zabranila rad ruske televizijske kuće

Piše:
subota, 24.7.2004. 12:18
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

BJELORUSKA vlada u subotu je donijela odluku o zabrani rada ruske televizijske kuće VGTRK izrazivši nezadovoljstvo načinom na koji su popraćeni prosvjedi održani u srijedu u Minsku, izvijestile su u subotu ujutro ruske novinske agencije.

Režim bjeloruskog predsjednika Aleksandra Lukašenka donio je odluku o zabrani rada VGTRK-a optuživši novinara te televizijske kuće da je pretjerao izvještavajući o broju sudionika koji su se odazvali prosvjedima, prenosi ministarstvo vanjskih poslova.

Novinar VGTRK-a izvijestio je da se prosvjedima odazvalo između 2.000 i 5.000 osoba koje su se okupile kako bi izrazile nezadovoljstvo zbog autoritarnog režima predsjednika Lukašenka, a ministarstvo unutarnjih poslova tvrdi da je na skupu bilo manje od 200 ljudi.

Petanest je prosvjednika privedeno, a u četvrtak su im određene kazne zatvora u trajanju od 3 do 15 dana.

Prosvjed je održan nakon što je 49-godišnji bjeloruski predsjednik objavio da će stanovnici te zemlje na predstojećem referendumu morati odlučiti o mogućnosti njegova trećeg mandata na mjestu predsjednika države, što bjeloruski ustav zabranjuje.

(Hina) xmh ydj

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije