CA predstavio novi logo i viziju poslovanja

TVRTKA CA, veliki svjetski proizvođač softvera za upravljanje informacijskim tehnologijama na konferenciji za novinare predstavila je novi logotip, novi poslovni model i organizacijsku strukturu tvrtke.

Nekadašnji Computer Associates sada se službeno zove CA, a tvrtka ima novi, pojednostavljeni logo.

Vasilij Barsakov, regionalni direktor tvrtke za južnu, srednju i istočnu Europu najavio je da će u nadolazećoj poslovnoj godini tvrtka naglasak staviti na proces ubrzavanja rasta na području  EMEA-e . Na ovom se području ostvaruje više od jedne milijarde dolara prihoda, a cilj je ostavriti brži rast od ukupnog rasta tržišta poslovnog softvera. Što se Hrvatske tiče, cilj je uključiti se u informatizaciju državne uprave. CA je na takvim poslovima sudjelovao u nekim zemljama Europske unije.

O poziciji tvrtke na domaćem tržištu, koje stalno raste, govorio je Ernest Kogelmann, direktor prodaje CA Hrvatska. Najveći korisnici podružnice tvrtke su Erste banka i Zagrebačka banka s kojom traju pregovori o nastavku suradnje, kao i s pet drugih najvećih banka u zemlji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim bankarskog sektora hrvatska podružnica velike mogućnosti vidi u telekomunikacijskim tvrtkama, malim  i srednjim poduzećima te projektu e-Hrvatka, kazao je Kogelmann.

Preko 120 različitih rješenja CA je razvio za domaće tvrtke, među kojima su Ina, HRT, Lura, Končar, Fina i Hrvatske željeznice. Na području telekomunikacija podružnica tvrtke u Hrvatskoj za sada nema korisnika ali je u pregovorima s nekim operaterima. Zagrebački ured CA zadužen je i za BiH gdje surađuje s HT-om u Mostaru.

Na globalnoj razini CA zauzima veliki dio tržišta softvera za upravljanje čija se vrijednost procjenjuje na 38 milijardi dolara, a očekivana vrijednost 2008. procjenjena je na 50 milijardi dolara.

I.B.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara