DJECA UČE GOVORITI NA ISTI NAČIN BEZ OBZIRA NA JEZIK
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Djeca uče govoriti na isti način, bez obzira na jezik, pokazala je studija američkoga Nacionalnog instituta za zdravstvo.
Istraživanje provedeno za sedam jezika pokazalo je da većinu vokabulara dvadesetomjesečnog djeteta čine imenice, za kojima slijede glagoli i pridjevi, rekli su istraživači čija je studija objavljena u časopisu Child Development.
Dijete najprije usvaja imenice jer odgovaraju konkretnim predmetima koje ono može vidjeti i dodirnuti. Slijede glagoli i pridjevi koji opisuju apstraktne koncepte koje mala djeca teže razumiju, objasnio je dr. Marc Bornstein.
"Razumijevanje normalnog procesa učenja jezika dat će nam informacije uz pomoć kojih bismo mogli pomoći djeci koja teže uče govoriti", rekao je Duane Alexander, direktor Centra za istraživanje zdravlja i razvoja djeteta.
Studija je obuhvatila 117 djevojčica i 152 dječaka u dobi od 20 mjeseci koji su došli u pratnji majke. Svi su bili prvorođena djeca i govorili su samo jezik zemlje u kojoj su živjeli. Majke su ispunile standardizirane upitnike kojima se mjeri raspon djetetova vokabulara.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Istraživanje je provedeno za sedam jezika: španjolski, francuski, hebrejski, korejski, talijanski, njemački i engleski.
U istraživanju su, osim američkih, sudjelovali i znanstvenici iz Argentine, Belgije, Francuske, Izraela, Italije i Južne Koreje.
(Hina) xdgk ydgk
Istraživanje provedeno za sedam jezika pokazalo je da većinu vokabulara dvadesetomjesečnog djeteta čine imenice, za kojima slijede glagoli i pridjevi, rekli su istraživači čija je studija objavljena u časopisu Child Development.
Dijete najprije usvaja imenice jer odgovaraju konkretnim predmetima koje ono može vidjeti i dodirnuti. Slijede glagoli i pridjevi koji opisuju apstraktne koncepte koje mala djeca teže razumiju, objasnio je dr. Marc Bornstein.
"Razumijevanje normalnog procesa učenja jezika dat će nam informacije uz pomoć kojih bismo mogli pomoći djeci koja teže uče govoriti", rekao je Duane Alexander, direktor Centra za istraživanje zdravlja i razvoja djeteta.
Studija je obuhvatila 117 djevojčica i 152 dječaka u dobi od 20 mjeseci koji su došli u pratnji majke. Svi su bili prvorođena djeca i govorili su samo jezik zemlje u kojoj su živjeli. Majke su ispunile standardizirane upitnike kojima se mjeri raspon djetetova vokabulara.
Istraživanje je provedeno za sedam jezika: španjolski, francuski, hebrejski, korejski, talijanski, njemački i engleski.
U istraživanju su, osim američkih, sudjelovali i znanstvenici iz Argentine, Belgije, Francuske, Izraela, Italije i Južne Koreje.
(Hina) xdgk ydgk
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati