Generalturist predstavio brošuru SPORT 2005
GENERALTURIST je danas predstavio brošuru SPORT 2005, a najavljena su putovanja na značajna sportska događanja u sljedećoj godini. Prokomentirana je i aktualna potražnja za putovanjima: u Hrvatskoj su trenutno najprodavaniji prigodni programi.
Generalturistova brošura SPORT 2005 donosi ponudu domaćih destinacija i hotela pogodnih za pripreme sportaša. U ponudi su Istra (Poreč, Rovinj i Duga Uvala), Rab, Dalmacija (Zadar, Šibenik, Trogir, Makarska i Hvar), te kontinentalne destinacije (Bjelolasica, Topusko i Zagreb). Brošuru je predstavila Tatjana Borovina, produkt menadžerica, koja je rekla: “Generalturist se posljednjih godina pozicionirao kao vodeća domaća agencija u segmentu sportskog turizma. Interes javnosti za velika sportska natjecanja i odlični rezultati Generalturista u prodaji aranžmana na Svjetsko nogometno prvenstvo u Francuskoj 1998. i u Japanu 2002. godine, a posebno na ovogodišnje Europsko nogometno prvenstvo u Portugalu i Olimpijske igre u Ateni kada smo ukupno prodali gotovo tisuću paket-aranžmana, razlog su zbog kojeg Generalturist aktivnije prati sportska natjecanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
Tatjana Borovina najavila je organizirana putovanja na značajna sportska događanja poput Svjetskog prvenstva u rukometu (Tunis, 24.01.-06.02.05.), Svjetskog prvenstva u skijanju (Bormio, 29.01.-13.02.05.), kvalifikacijskih utakmica za Svjetsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj (2006.), kao i u Wimbledon (20.06.-03.07.05.) i Roland Garros (23.05.-05.06.05.). Trenutno se finaliziraju pregovori Generalturista i Hrvatskoj skijaškog saveza o suradnji na organizaciji utrke Svjetskog skijaškog kupa na Sljemenu (20.01.05.).
Generalturist će ponuditi svoje receptivne usluge za natjecatelje i navijače koji dolaze na Svjetsko prvenstvo u kajaku i kanuu (kolovoz), Europsko prvenstvo u odbojci za žene (rujan) i Europsko prvenstvo u judu (rujan/listopad), sve u Zagrebu, sljedeće godine.
Posljednji kvartal u ovoj godini obilježen je intenzivnom prodajom skijaških aranžmana i prigodnih programa (adventskih, božićnih, novogodišnjih putovanja). Na oba produkta Generalturist bilježi 15% više putnika nego u isto doba lani. Među prigodnim programima, najveći je rast ostvaren na aranžmanima s dočekom Nove godine u Hrvatskoj i Sloveniji, te na kraćim adventskim putovanjima. Po potražnji, slijede putovanja autobusom na doček Nove godine u Europi, a najviše je interesa za Pariz, Beč, Budimpeštu i Prag, te za programe u Toskani i Nizozemskoj. Iz ponude novogodišnjih putovanja izvan Europe, u Generalturistu kao najtraženiju destinaciju izdvajaju Dubai.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati