23.20.240.193 US
 

Gledatelji HTV-a umalo ostali bez prijenosa Europskog prvenstva

Piše:
utorak, 24.6.2008. 19:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

MALO je nedostajalo da hrvatski navijači ostanu bez direktnog prijenosa Europskog prvenstva. Polovinom prošlog tjedna Hrvatska televizija dobila je, kako doznajemo, upozorenje od agencije Sport Five koja je dobila pravo prijenosa Eura, da će obustaviti prijenos utakmica ako se iz emisija posvećenih Prvenstvu ne uklone svi marketinški elementi koji se ne ukapaju u odrednice ugovora.

Na Prisavlju je nastala panika, sastančilo se satima, da bi se na kraju udovoljilo zahtjevima: publika je skinula sponzorske majice, ukinuti su neki nagradni kvizovi, odbačene sponzorske rubrike. I prijenosi su nastavljeni.

Sport Five masno je platio prava prijenosa Eura i stoga pomno nadzire emisije u svim zemljama. Prema nekim pravilima, pojedine televizijske kuće ne bi smjele prikazivati reklame za druga pića osim službenih napitaka Eura, što je HTV obilato kršio. Neslužbene informacije s Prisavlja govore kako je iskorištena opcija da se može prodavati reklamni prostor ako već nije zakupljen od službenih sponzora.

"Ovakvi nesporazumi nisu rijetkost"

Janoš Roemer, glasnogovornik HRT-a, rekao nam je da se nije ništa alarmantno dogodilo jer se i dalje vrši prijenos utakmica, a da nesporazumi oko marketinških ugovora nisu rijetkost.

"Do mene nije došao konkretan slučaj, ali takve stvari se znaju dogoditi i onda ljudi iz marketinga riješe problem operativno, u hodu. Nije ništa neobično da dođe do nesporazuma kod ovako kompleksnih ugovora, s nizom uvjeta. Vrlo je moguće da su ljudi iz Sport Fivea uočili neku grešku koju smo mi odmah ispravili", kazao je Roemer.

O kakvim bi se točno nesporazumima radilo, Roemer ne zna, a kaže da ih niti ne smiju objaviti jer bi time prekršili tajnost ugovora.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Smijenjen direktor odjela marketinga

Iz Roemerovih riječi jasno je da je HRT prekršio stroge odredbe ugovora, a tome u prilog ide i činjenica da je prošlog tjedna smijenjen direktor odjela marketinga Tibor Gojun. Razlog njegove smjene je, kako donosi Nacional, upravo nezadovoljstvo Uprave načinom na koji je odrađen posao oko Europskog prvenstva. Očito je da Gojun nije uspio ispuniti velika očekivanja vodstva HRT-a koja su imali od Europskog prvenstva. Tako su i u operativnom djelu HRT-a počele promjene poput onih koje se proteklih dana spremaju u Informativnom programu HRT-a, a koje provodi Glavna urednica Hloverka Novak Srzić.

Dobit u 2007. 37 milijuna kuna manja od planirane

Europsko prvenstvo je bilo jedina nada da se ove godine HRT izvuče iz financijskog gliba u kojem se našao, te su vjerojatno zato na sve moguće načine htjeli ostvariti željene visoke marketinške prihode, pa i na način da u emisije vezane uz utakmice utrpaju i nedozvoljene reklame i ostale marketinške elemente. Da je vodstvu HRT-a sada svaka kuna važna vidi se i iz službenog izvješća o poslovanju u 2007., jučer predstavljenom Programskom vijeću.

Izvješće, naime, pokazuje da je lani ostvarena dobit koja je čak 37 milijuna kuna manja od planirane, odnosno iznosi nešto manje od šest milijuna kuna. Ivan Škoro, financijski direktor HRT-a, predstavljajući izvješće Vijeću, rekao je da su očekivali "bolji rezultat, više od 20 milijuna kuna", ali da svaki pozitivan rezultat predstavlja uspjeh.

T.K./J.B.
Foto: I.K.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije