54.224.108.85 US
 

Golden Valley Croatia: Danski ulagači stvaraju izvozni brand za hrvatske poljoprivredne proizvode

Piše: M.R.
petak, 22.8.2014. 08:56
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Ilustracija: scx.hu

NAKON najave i pokretanja poljoprivredne proizvodnje u industrijsku konoplju na prvih 20 hektara zemljišta u požeškoj kotlini gdje će uskoro početi i žetva, danski investitori, predvođeni Krunom Kaićem, skandinavskim gospodarstvenikom hrvatskih korijena, pokrenuli su novi ulagački projekt pod nazivom Golden Valley Croatia, objavili su iz tvrtke CoCro.

Riječ je o konceptu, temeljenom na suradnji s hrvatskim proizvođačima najkvalitetnijih hrvatskih prehrambenih i alkoholnih proizvoda, radi plasmana diljem svijeta.

Plasman hrvatskih proizvoda na tržište EU a i šire

Plan je osnivača projekta, diljem Europske Unije, za početak, a zatim i po svim kontinentima, otvoriti maloprodajne prostore u kojima će se nuditi hrvatski izvorni proizvodi visoke kvalitete: od vina, rakija, likera, suhomesnatih proizvoda, prerađevina od voća i povrća – pod brandom Golden Valley .

Njihov brand nosit će u prvom redu proizvodi koji potječu s imanja i iz proizvodnje poljoprivrednika Požeške kotline, jedne od najplodnijih regija jugozapadne Europe, koja je kroz povijest bila stjecište bogate proizvodnje hrane i vina.

No, ovom izvozno orijentiranom projektu, mogu se pridružiti svi hrvatski proizvođači koji traže plasman za svoje proizvode na domaćem i inozemnom tržištu, a prihvaćaju uvjete poslovanja ovog koncepta.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Uvjeti za pristupanje konceptu prije svega odnose se na zadovoljavanje visoke razine kvalitete, strogih sanitarnih uvjeta proizvodnje, ekoloških kriterija te hrvatske autohtonosti kako bi mogli nositi oznaku branda, te se pojaviti u Golden Valley maloprodajnoj mreži, zastupstvima i agenturama za plasman i prodaju.

Sustav se sastoji iz dva temeljna dijela koje čine na jednoj strani proizvođači koji putem ovog koncepta nude svoje proizvode na domaćem i stranom tržištu pod definiranim brandom, te na drugoj strani poslovno - pravna infrastruktura koja je definirana kroz dansko – hrvatsku tvrtku CoCro, sa sjedištima u Zagrebu i Kopenhagenu, te već sada s više desetaka suradnika/sales managera koji predvođeni vlasnikom projekta g. Krunom Kaićem rade na širenju sustava te plasmanu proizvoda branda Zlatna dolina- www.goldenvalley-croatia.com prvo u Skandinaviji, a zatim i diljem svijeta.

Proizvođači koji se priključe projektu dobivaju cjelokupnu infrastrukturu za izvoz

Pristupanje proizvođača i proizvoda ovom projektu, donosi cjelokupnu infrastrukturu, know how, tržišnu promociju, siguran otkup, plasman i ono što je najvažnije prodaju izvan granica Hrvatske.

Svaki poljoprivrednik koji proizvodi proizvode zanimljive i tržišno isplative za plasman pod brandom Golden Valley dobit će mogućnost kroz sustav riješiti se brige za tržišni uspjeh svog proizvoda, plasmana, naplate potraživanja, osiguravanja potrebnih izvoznih dozvola, transporta jer će navedene poslove za njega u cijelosti odrađivati dansko – hrvatski sustav kojemu se pridružio.

Sustav također osigurava promociju, edukaciju, povezivanje proizvođača istih proizvoda radi međusobne razmjene iskustava i unapređenja proizvodnje.
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije