HHO traži ocjenu ustavnosti Pravila za elektroničke medije u izbornoj promidžbi
Tekst se nastavlja ispod oglasa
VIJEĆE za medije Hrvatskog helsinškog odbora za ljudska prava (HHO) predložilo je Ustavnom sudu provjeru ustavnosti saborskih Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u izbornoj promidžbi, priopćeno je danas iz HHO-a.
HHO također predlaže da Ustavni sud, prihvati li njihove argumente, poništi Pravila.
Prema shvaćanju Vijeća samo odlučivanje parlamenta o pitanjima koja spadaju u domenu uredničke autonomije suprotno je ustavnom načelu slobode tiska i drugih sredstava priopćavanja. Poništavanje tog akta, po ocjeni Vijeća, ne bi ugrozilo tekuće izvještavanje o izbornoj promidžbi, jer opće odredbe medijskih zakona i profesionalna pravila sasvim dostatno uređuju taj postupak.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Konkretne odluke o broju, trajanju, sastavu emisija i slično trebale bi biti stvar uređivačke odgovornosti svakog javnog glasila, ističe se u priopćenju HHO-a.
Riječ je o pravilima koja su vrijedila i na posljednjim parlamentarnim izborima 2000. i koja su obvezivala HTV kao jedinu javnu televiziju i tada jedinog koncesionara na nacionalnoj razini. Sada su pravila proširena i na privatne koncesionare.
Pravila se odnose na medijsko predstavljanje izbornih lista u posebnim emisijama, posebne emisije za sučeljavanje predstavnika stranaka, praćenje izbornih promidžbi, plaćene promidžbene poruke.
HHO također predlaže da Ustavni sud, prihvati li njihove argumente, poništi Pravila.
Prema shvaćanju Vijeća samo odlučivanje parlamenta o pitanjima koja spadaju u domenu uredničke autonomije suprotno je ustavnom načelu slobode tiska i drugih sredstava priopćavanja. Poništavanje tog akta, po ocjeni Vijeća, ne bi ugrozilo tekuće izvještavanje o izbornoj promidžbi, jer opće odredbe medijskih zakona i profesionalna pravila sasvim dostatno uređuju taj postupak.
Riječ je o pravilima koja su vrijedila i na posljednjim parlamentarnim izborima 2000. i koja su obvezivala HTV kao jedinu javnu televiziju i tada jedinog koncesionara na nacionalnoj razini. Sada su pravila proširena i na privatne koncesionare.
Pravila se odnose na medijsko predstavljanje izbornih lista u posebnim emisijama, posebne emisije za sučeljavanje predstavnika stranaka, praćenje izbornih promidžbi, plaćene promidžbene poruke.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati