Hrvatska turistička brošura odnijela drugu nagradu u Švedskoj
OSVOJENOM nagradom Hrvatska je predstavljena kao privlačno turističko odredište spremno na međunarodnu suradnju, nagrada se odnosi na tiskanu brošuru i na istoimenu web aplikaciju.
Hrvatska promotivna turistička brošura "Mediteran kakav je nekad bio" osvojila je drugu nagradu švedskog Udruženja nacionalnih turističkih ureda i turističkih novinara - ANTOR u kategoriji najboljih turističkih brošura stranih zemalja u Švedskoj, izvijestili su danas iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Nagrađena brošura je tiskana na 16 svjetskih jezika, uključujući i švedski, a izdana je početkom ove godine. Odluku o dodijeljenim nagradama švedsko Udruženje ANTOR donijelo je jučer na godišnjem susretu u Stockholmu. Prva nagrada pripala je brošuri Škotske dok je trećeplasirana brošura Irske, odnosno Dublina.
U modernoj hrvatskoj brošuri predstavljene su različite regije i njihove ponude, moderna turistička odredišta, objedinjujući povijest, kulturu i prirodne ljepote u dostupan i praktičan turistički informator. Dizajn i koncept je osmišljen pod vodstvom Velimira Miljkovića iz pulske tvrtke "Organizacija", a tekst je napisala Paola Orlić, fotografije su od vrsnih hrvatskih fotografa dok je koordinatorica cijelog projekta bila Viviana Vukelić iz glavnog ureda HTZ-a.
Iako je Hrvatska zadnjih nekoliko godina jedno od omiljenih odredišta Švedskih turista, podaci u Državnom zavodu za statistiku pokazuju kako je u zadnji devet mjeseci posjet Šveđana smanjen za 2 posto, a broj noćenja za 7 posto u odnosu na prošlu godinu. Ukupan broj turista iz Švedske koji su posjetili našu zemlju bio je 123,5 tisuće dok je broj noćenja iznosio 651 tisuću.
V.M.Foto: V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati