54.162.250.227 US
 

Hrvatske ceste odgovaraju: Ugovor smo potpisali danas, a radovi kreću sutra!

Piše: R.I.
četvrtak, 7.4.2011. 14:22
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: Ivo Ravlić/Cropix

REAGIRANJE Hrvatskih cesta na Indexov tekst objavljujemo u cijelosti:

"Ovim putem tvrtka Hrvatske ceste d.o.o. očituje se na članak objavljen u srijedu, 6.04.2011. u 20:26, na internet portalu Index.hr, pod naslovom "Index obavještava Mladena Bajića: Uskoro će nestati još jedno brdo!".

Autor članka je g. Dragan Miljuš koji iznosi niz neutemeljenih informacija koje nanose štetu ugledu tvrtke kao i njezinim zaposlenicima uključenima u predmet.

U priopćenju Hrvatskih cesta od 1.04.2011. navedeno je da je u tijeku pregovarački postupak s tvrtkom Viadukt d.d. te da će radovi na izgradnji tunela otpočeti ovaj tjedan, točnije, u razmaku od 4.04. – 8.04.2011.

Ugovor s izvođačem je danas potpisan i već sutra, 8.04.2011. počet će radovi na izgradnji tunela na lokaciji Stupica.

Stoga je neutemeljena primjedba novinara da "radovi na tunelu počinju prije sklapanja ugovora sa izvođačem radova".

Naglašavamo da se postupak izbora izvođača obavio sukladno svim odredbama Zakona o javnoj nabavi tako da nema govora o "zaobilaženju" javnog natječaja već zakonitom postupku. Hrvatske ceste će cjelokupnu dokumentaciju vezanu za ovaj predmet nabave, rado staviti na raspolaganje svim nadležnim državnim institucijama koje za to pokažu interes.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Javnosti je poznato koliko je prometnica Makarska – Vrgorac stanovnicima tog područja važna, stoga se zbog hitnosti izvedbe, izbor izvođača obavio pozivnim natječajem na koji su se prijavile i druge tvrke, a Viadukt d.d. je dao najpovoljniju ponudu.

Autorove tvrdnje kako se na sanaciji dionice na kojoj se odron dogodio, "mjesecima nije radilo ništa" također su neistinite. Hrvatske ceste su odmah po odronu odreagirale i provele natječaj te ugovorile radove na prvoj fazi sanacije odrona - zaštiti ugroženih dijelova ceste prije i nakon budućeg tunela, izvedbom sidrenih zaštitnih mreža, uz prethodno skidanje nestabilnih kamenih blokova.

Paralelno se pripremala i potrebna projektna dokumentacija za izvedbu tunela.

Što se tiče navoda kojim se insinuira da će izvađeni materijal biti korišten za izgradnju lukobrana u Makarskoj, ističemo da Hrvatske ceste nisu ovlaštene raspolagati tim materijalom već o tome obavještavaju nadležne državne institucije (Središnji državni ured za upravljanje državnom imovinom) koje donose odluku o korištenju materijala.

Zbog svega navedenog, a sukladno Zakonu o medijima, molimo Vas da odgovor na objavljenu informaciju objavite u cijelosti.

S poštovanjem,

Ured za odnose s javnošću"

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije