Hrvatski Caritas i "Konzum" pokrenuli uskrsnu dobrotvornu akciju "Darujmo radost!"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKI Caritas i hrvatski nacionalni maloprodajni lanac "Konzum" pokrenuli su u preduskrsno vrijeme zajedničku dobrotvornu akciju "Darujmo radost!", najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinstvo u prostorijama Tribine grada Zagreba.
Kako je rekao ravnatelj Hrvatskog Caritasa Mario Bebić, tom se akcijom želi izravno pomoći potrebitim obiteljima i pojedincima te ostvariti trajne ciljeve Hrvatskog Caritasa, a to su borba protiv siromaštva, promicanje solidarnosti i socijlna pravda.
S druge strane "Konzum" kao hrvatski nacionalni lanac u akciji je prepoznao svoju ulogu, odnosno doprinos zajednicama u kojima djeluje što je i dio društveno odgovorne poslovne politike koju vodi ta kuća, istaknuo je predsjednik Uprave "Konzuma" Dragan Munjiza.
Akcija "Darujmo radost!" do Uskrsa će se održavati u 116 "Konzumovih" prodavaonica u Hrvatskoj, u kojima će na vidljivim mjestima označenim plakatom biti postavljene košare u koje će kupci moći ubaciti jedan ili više proizvoda i time aktivno pomoći obiteljima za koje se skrbi "Caritas".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nakon akcije prilozi će biti predani nadbiskupijskim Caritasima koji će ih uručiti najpotrebitijima u lokalnim zajednicama, objasnio je Bebić.
Upitan hoće li se i "Konzum" tom akcijom uključiti u odricanje u ovo korizmeno vrijeme smanjenjem cijena proizvoda koje će kupci željeti darivati, Munjiza je odgovorio kako će se svi proizvodi prodavati po već određenim cijenama bez popusta.
Hrvatski katolički radio (HKR) i "Glas Koncila" generalni su medijski pokrovitelji te dobrotvorne akcije.
Ravnatelj HKR-a Robert Šreter najavio je kako će ta nacionalna radijska mreža svima koji slušaju taj radio prenijeti jasnu poruku kako je riječ o izvanredno dobroj akciji "Caritasa" i "Konzuma".
"U ovo korizmeno vrijeme, kad se svi nečega odričemo, cilj je akcije ne samo nečega se odreći nego i tim odricanjem pomoći drugomu tko ne može ući u trgovinu i uzeti si ono što mu je najpotrebnije", zaključio je ravnatelj HKR-a.
(Hina) xsdju ymc
Kako je rekao ravnatelj Hrvatskog Caritasa Mario Bebić, tom se akcijom želi izravno pomoći potrebitim obiteljima i pojedincima te ostvariti trajne ciljeve Hrvatskog Caritasa, a to su borba protiv siromaštva, promicanje solidarnosti i socijlna pravda.
S druge strane "Konzum" kao hrvatski nacionalni lanac u akciji je prepoznao svoju ulogu, odnosno doprinos zajednicama u kojima djeluje što je i dio društveno odgovorne poslovne politike koju vodi ta kuća, istaknuo je predsjednik Uprave "Konzuma" Dragan Munjiza.
Akcija "Darujmo radost!" do Uskrsa će se održavati u 116 "Konzumovih" prodavaonica u Hrvatskoj, u kojima će na vidljivim mjestima označenim plakatom biti postavljene košare u koje će kupci moći ubaciti jedan ili više proizvoda i time aktivno pomoći obiteljima za koje se skrbi "Caritas".
Upitan hoće li se i "Konzum" tom akcijom uključiti u odricanje u ovo korizmeno vrijeme smanjenjem cijena proizvoda koje će kupci željeti darivati, Munjiza je odgovorio kako će se svi proizvodi prodavati po već određenim cijenama bez popusta.
Hrvatski katolički radio (HKR) i "Glas Koncila" generalni su medijski pokrovitelji te dobrotvorne akcije.
Ravnatelj HKR-a Robert Šreter najavio je kako će ta nacionalna radijska mreža svima koji slušaju taj radio prenijeti jasnu poruku kako je riječ o izvanredno dobroj akciji "Caritasa" i "Konzuma".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"U ovo korizmeno vrijeme, kad se svi nečega odričemo, cilj je akcije ne samo nečega se odreći nego i tim odricanjem pomoći drugomu tko ne može ući u trgovinu i uzeti si ono što mu je najpotrebnije", zaključio je ravnatelj HKR-a.
(Hina) xsdju ymc
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati