HSLS će tražiti da se istri nadoknadi šteta zbog zastoja u cestogradnji
Tekst se nastavlja ispod oglasa
SABORSKA zastupnica HSLS-a i predsjednica istarskog Županijskog vijeća HSLS-a Jadranka Katarinčić Škrlj izvijestila je danas u Buzetu da će HSLS na predstojećoj saborskoj raspravi o cestogradnji u Hrvatskoj tražiti da se Istri nadoknadi šteta za izgubljene tri godine na gradnji Istarskog ipsilona.
Naime, tek je prije 15-ak dana počela gradnja zapadnog kraka Ipsilona kod Nove Vasi, a kasnila je zbog spora između Vlade i koncesionara, odnosno izvođača radova, francuske tvrtke Bouygues.
Zastupnica Katarinčić Škrlj na konferenciji za novinstvo procijenila je da je zbog zastoja u izgradnji zapadnog kraka Istarskog ipsilona izgubljen devizni priljev od 75 milijuna američkih dolara godišnje, odnosno oko 230 milijuna dolara za tri godine.
"HSLS će u saborskoj raspravi tražiti da se Istra obešteti za izgubljene tri godine na gradnji Ipsilona, time što će tražiti da se zapadni krak Ipsilona odmah gradi u punom profilu kao autocesta, a ne kao poluautocesta, a onda tek naknadno kao autocesta", rekla je zastupnica HSLS-a.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dodala je da su nepotrebno izgubljene tri godine, a, kako je rekla, "od velike priče o cestama u Hrvatskoj na kojoj će vladajuća koalicija graditi svoju predizbornu kampanju, Istra nije dobila ništa, odnosno i ono što je bilo u planovima nije ostvareno".
Osvrćući se na najavljenu rekonstrukciju i gradnju državne ceste Buzet-Ponte Portone-Novigrad, koja bi trebala poprečno spojiti istočni i zapadni krak Istarskog ipsilona, Katarinčić Škrlj je podsjetila da gradnja te ceste nije ni počela, te da je Vlada zanemarila svoje obećanje s tim u vezi.
Saborska zastupnica HSLS-a iz Istarske županije zaključila je da "iako je bila u planu rekonstrukcija dijela državne ceste od Buzeta do Istarskih Toplica za prošlogodišnju turističku sezonu, ona se neće napraviti ni za ovogodišnju sezonu".
Naime, tek je prije 15-ak dana počela gradnja zapadnog kraka Ipsilona kod Nove Vasi, a kasnila je zbog spora između Vlade i koncesionara, odnosno izvođača radova, francuske tvrtke Bouygues.
Zastupnica Katarinčić Škrlj na konferenciji za novinstvo procijenila je da je zbog zastoja u izgradnji zapadnog kraka Istarskog ipsilona izgubljen devizni priljev od 75 milijuna američkih dolara godišnje, odnosno oko 230 milijuna dolara za tri godine.
"HSLS će u saborskoj raspravi tražiti da se Istra obešteti za izgubljene tri godine na gradnji Ipsilona, time što će tražiti da se zapadni krak Ipsilona odmah gradi u punom profilu kao autocesta, a ne kao poluautocesta, a onda tek naknadno kao autocesta", rekla je zastupnica HSLS-a.
Osvrćući se na najavljenu rekonstrukciju i gradnju državne ceste Buzet-Ponte Portone-Novigrad, koja bi trebala poprečno spojiti istočni i zapadni krak Istarskog ipsilona, Katarinčić Škrlj je podsjetila da gradnja te ceste nije ni počela, te da je Vlada zanemarila svoje obećanje s tim u vezi.
Saborska zastupnica HSLS-a iz Istarske županije zaključila je da "iako je bila u planu rekonstrukcija dijela državne ceste od Buzeta do Istarskih Toplica za prošlogodišnju turističku sezonu, ona se neće napraviti ni za ovogodišnju sezonu".
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati