HŽ će što hitnije osigurati ŽCP u Lugu Zabočkom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hrvatske željeznice (HŽ), nakon dobivanja lokacijske dozvole, ubrzano izrađuju projekt osiguravanja željezničkocestovnog prijelaza u Lugu Zabočkomu, za što je opremu vrijednu 400.000 kuna donirala KončarElektroindustrija.
Nakon što se projekt dovrši, HŽ će zatražiti građevnu dozvolu i sagraditi uređaj za osiguranje s polubranicima i svjetlosno-zvučnom signalizacijom, navodi se u današnjem priopćenju HŽ-a dodajući kako ne mogu precizirati vrijeme postavljanja.
Na prijelazu u Lugu Zabočkom nedavno su poginuli otac i sin Horvat.
Iz HŽ-a naglašavaju da analize nesreća na željezničko-cestovnim prijelazima pokazuju da se naleti cestovnih vozila na vlakove na željezničko-cestovnim prijelazima u podjednakom broju događaju i na prijelazima zaštićenima samo znakom "Andrijin križ", kao i na prijelazima zaštićenima najsuvremenijom opremom - polubranicima i svjetlosno-zvučnom signalizacijom.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Iz toga se lako može zaključiti, smatraju u Hž-u, da su isključivi krivci za takve nesreće vozači cestovnih vozila koji uglavnom ne poštuju postavljenu signalizaciju, zbog čega vozače upozoravaju da je teške nesreće na željezničko-cestovnim prijelazima moguće spriječiti u prvom redu opreznom vožnjom i odgovornim poštivanjem signalizacije.
(Hina) xnz/xpp ydb
Nakon što se projekt dovrši, HŽ će zatražiti građevnu dozvolu i sagraditi uređaj za osiguranje s polubranicima i svjetlosno-zvučnom signalizacijom, navodi se u današnjem priopćenju HŽ-a dodajući kako ne mogu precizirati vrijeme postavljanja.
Na prijelazu u Lugu Zabočkom nedavno su poginuli otac i sin Horvat.
Iz HŽ-a naglašavaju da analize nesreća na željezničko-cestovnim prijelazima pokazuju da se naleti cestovnih vozila na vlakove na željezničko-cestovnim prijelazima u podjednakom broju događaju i na prijelazima zaštićenima samo znakom "Andrijin križ", kao i na prijelazima zaštićenima najsuvremenijom opremom - polubranicima i svjetlosno-zvučnom signalizacijom.
Iz toga se lako može zaključiti, smatraju u Hž-u, da su isključivi krivci za takve nesreće vozači cestovnih vozila koji uglavnom ne poštuju postavljenu signalizaciju, zbog čega vozače upozoravaju da je teške nesreće na željezničko-cestovnim prijelazima moguće spriječiti u prvom redu opreznom vožnjom i odgovornim poštivanjem signalizacije.
(Hina) xnz/xpp ydb
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati