Tekst se nastavlja ispod oglasa
GRADNJA pruge za kineski superbrzi vlak, koji će prometovati na 1.300 kilometara dugoj liniji PekingŠangaj, počet će 2004., a trebala bi biti dovršena do Olimpijade 2008. godine, objavio je u subotu list Suzhou Ribao.
Umjesto dosadašnjih 12, novi bi vlak Peking i Šangaj, dva najveća kineska grada, trebao spojiti za pet sati vožnje.
Izbor tehnologije za tu liniju nije još određen. U Pekingu bi se za nekoliko dana trebala održati konferencija o tom projektu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za posao vrijedan 10,6 milijardi eura konkuriraju tri proizvođača superbrzih vlakova - njemački, jedan europski konzorcij i jedan japanski.
Najveće izglede za pobjedu, prema pisanju kineskog tiska, ima japanski Shinkansen.
Umjesto dosadašnjih 12, novi bi vlak Peking i Šangaj, dva najveća kineska grada, trebao spojiti za pet sati vožnje.
Izbor tehnologije za tu liniju nije još određen. U Pekingu bi se za nekoliko dana trebala održati konferencija o tom projektu.
Za posao vrijedan 10,6 milijardi eura konkuriraju tri proizvođača superbrzih vlakova - njemački, jedan europski konzorcij i jedan japanski.
Najveće izglede za pobjedu, prema pisanju kineskog tiska, ima japanski Shinkansen.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati