54.161.161.92 US
 

Industrija za mršavljenje ne raste poput kilograma!

Piše:
utorak, 4.11.2003. 14:37
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

AMERIKANCI se stalno bore s obujmom struka koji se bez prestanka širi, ali ta se borba ne odražava na financijsko stanje tvrtki koje se bave problemima suzbijanja prekomjerne kilaže.

Neka od najjačih imena industrije fitnessa i industrije koja se bavi gubitkom prekomjernih kilograma, bore se da bi pridobila nove članove, a prodaja sprava za vježbanje kod kuće pada unatoč sve većem broju debelih ljudi.

Od 1980. godine postotak osoba s prekomjernom tjelesnom težinom udvostručio se među odraslima i utrostručio među mladima u SAD-u, pokazalo je novo istraživanje provedeno u Americi gdje danas dvije trećine stanovništva ima problema s viškom kilograma.

Novo istraživanje pokazalo je da se relativno mali broj Amerikanaca trudi izgubiti kilograme, a nesigurno stanje u gospodarstvu "skinulo" je držanje dijete i vježbanje s popisa prioriteta.

To nije pomoglo poznatim tvrtkama poput Weight Watchers International Inc. čiji su prihodi pali za približno 14 posto.

Pad dobiti bilježe i tvrtke koje prodaju sprave za vježbanje, kao i fitness klubovi. Tako je, na primjer, jedan od najpoznatijih lanaca fitness klubova u SAD-u, koji ima više od 420 klubova diljem zemlje, nedavno objavio da mu je prihod u prošlom kvartalu, za razliku od istog razdoblja prošle godine, pao za 58 posto.

Istraživanje javnog mišljenja provedeno prošle godine pokazalo je da samo oko 24 posto odraslih osoba u SAD-u ozbiljno pokušava izgubiti višak kilograma - što je isti postotak koji je bio zabilježen prije pedeset godina, kada vježbanje nije bilo toliko u modi.

Neki od stručnjaka krive načelo užitka: "Osamdeset posto ljudi vjeruje u fitness i vježbanje, ali samo 20 posto redovito vježba".

I dok se neke tvrtke bore s preživljavanjem, druge bilježe uspjeh. Umjesto dosad popularnog vježbanja u fitness klubovima, ljudi se danas sve više okreću nježnijim aktivnostima - tako da su danas u modi joga i vježbe rastezanja poput pilatesa.

Uspjeh tih vježbi mogao bi se jednostavno objasniti: one pokrivaju šire tržište dok je s druge strane "konvencionalna industrija fitnessa bila namijenjena muškarcima i ženama u dobi od 18 do 32 godine, koji su uglavnom zadovoljni svojim izgledom".
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije