Korisnica Visa kartice izborila se za nagradu od 25,000 kuna među milijun drugih transakcija
HRVATSKI korisnici Visa kartica pokazali su povećanu svijest o sigurnosti i prikladnosti platežnih kartica, što dokazuje preko milijun sprovedenih transakcija na prodajnim mjestima tijekom proljetne kampanje Visa Vas vodi svuda koju je organizirala Visa International u suradnji s hrvatskim bankama članicama i trgovačkim lancima.
Kampanja se, između ostalog, sastojala i od nagradnog izvlačenja, a jedna je sretna korisnica Visa kartice danas proglašena dobitnicom nagradnog bona u vrijednosti od 25,000 kuna. Katalin Mamuzić, štediša Slavonske banke, bila je sretnica koja je za vrijeme kampanje napravila pobjedničku transakciju, jednu od preko milijun njih.
Naime, svaki je korisnik Visa kartice, štediša jedne od Visinih banaka članica koje su sudjelovale u ovoj akciji, bio automatski pribrojen bazi za izvlačenje nagrada svaki put kad je upotrijebio svoju karticu za vrijeme trajanja kampanje. Gospođi Mamuzić nagrada je uručena na današnjoj dodjeli održanoj u poslovnici Slavonske banke u Belom Manastiru. Ona svoju Visa Electron karticu koristi od 2000. godine i oduševljena je nagradom: "Gotovo svu svoju kupovinu obavljam pomoću Visa kartice; koristim je gdje god mogu, i za male nabavke i za velike kupovine – u trgovinama, super-marketima i benzinskim postajama. Plaćanje karticom predstavlja izvrstan način kupovine! Ne trebate nositi gotovinu sa sobom i brinuti se zbog sigurnosti."
Gospođa Mamuzić, koja još uvijek ne može povjerovati da je osvojia nagradu, ima veliku obitelj i sve ih želi lijepo počastiti , a nakon toga htjela bi nakratko otići do Jadranskog mora.
Uz prvu nagradu od 25,000 kuna, dodijelit će se i ostale nagrade koje se sastoje od bonova za kupovinu u trgovinama odjećom, elektroničkim uređajima i u restoranima. U ostale promotivne aktivnosti Vise ubraja se i ''radio roulette'', igra u kojoj se slušatelji javljaju u eter nekoliko nacionalnih radio postaja ne bi li osvojili bon za kupovinu u vrijednosti od 3000 kuna, te kampanju '' mystery shopping'', kojoj je cilj nagraditi prodavače za njihove preporuke kupcima da koriste Visa karticu kao najbolji način plaćanja.
S preko 38,000 lokacija koje u Hrvatskoj prihvaćaju Visa kartice, proljetna kampanja Visa Vas vodi svuda podigla je svijest o Visi kao sigurnoj i fleksibilnoj alternativi gotovinskom plaćanju, koja se može koristiti diljem Hrvatske. Kampanja, koja je trajala od 15.travnja do 15. lipnja, prva je ovakva nacionalna incijativa Vise International u Hrvatskoj. "Kombinacijom oglašavanja, nagradnih igara za korisnike kartica i trgovce te inicijativa koje su usmjerene na široku javnost nadamo se prenijeti poruku svim hrvatskim građanima da Visa pruža siguran i prikladan način plaćanja," izjavio je Jean-Marc Tonti, country manager za Hrvatsku pri Visi International. "
"Bilo da idu na odmor, odlaze u restoran ili odluče samo ''skočiti'' po namirnice u obližnju trgovinu, 1,4 milijuna korisnika Visa kartica u Hrvatskoj imaju na raspolaganju našu raširenu mrežu prihvatnih uređaja koja im omogućuje plaćanje pomoću Visa kartica," rekao je Tonti.
Na temelju rekordnog porasta potrošnje u 2002. godini, odluka Vise International da organizira nacionalnu marketinšku kampanju ovih razmjera pokazuje odlučnost kompanije da surađuje s hrvatskim bankama članicama te da Visu učini prvim i vrhunskim načinom plaćanja u Hrvatskoj.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati