Lufthansa lansira call centar za Središnju i Istočnu Europu

LUFTHANSA podiže usluge za klijente iz Središnje i Istočne Europe na višu razinu i otvara nova radna mjesta u češkoj pokrajini Južnoj Moravskoj.

 U sklopu strategije pružanja najviše razine usluge klijentima iz Središnje i Istočne Europe (deset zemalja), Lufthansa je odabrala češki grad Brno kao sjedište svog novog centra za telefonsku prodaju Global telesales Brno s.r.o. Početak rada novog call centra, 1. lipnja ove godine, dodatno će učvrstiti Lufthansin ugled kao kvalitetne, efikasne i pouzdane zrakoplovne kompanije, stoji u priopćenju zrakoplovne kompanije.

Nova usluga pružit će najbolju moguću povezanost Središnje i Istočne Europe sa svjetskom mrežom destinacija zrakoplovnog udruženja Star Alliance, u kojemu Lufthansa zauzima jednu od središnjih uloga.

Prema Lufthansinim planovima rasta call centar u Brnu otvoriti će do 2008. godine više od 100 novih radnih mjesta. Uz obavezno znanje engleskog jezika u call centru u Brnu govori se češki, bugarski, poljski, rumunjski, hrvatski, mađarski, srpski, slovački, ruski, ukrajinski i njemački. "Fokusiranje na jezike Središnje i Istočne Europe ovo ulaganje čini jedistvenim u Češkoj", izjavio je Radomil Novak, CEO CzechInvesta.

Aktivnosti call centra u Brnu uključivati će informacije o redovima letenja, cijenama karata, uslugama, rezervacijama te prodaju i izdavanje karata. Zaposleni će također pružati informacije o Lufthansinom programu Miles&More, asistirati putnicima pri telefonskom check in-u i davati povratne informacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Podrška koju smo dobili pri našim istraživanjima jasno je pokazala prednosti odabrane lokacije", izjavio Stefan Semsch, regionalni direktor Lufthanse za područje Središnje i Istočne Europe. Izjava Semscha da Lufthansa do 2006. namjerava udvostručiti broj letova prema Središnjoj i Istočnoj Europi dodatno naglašava potrebu za ovakvim call centrom.

"Ovo je jedno od naših strateških tržišta. U slijedećih nekoliko godina na ovom tržištu namjeravamo ostvariti dvoznamenkaste stope rasta", naglasio je Semsch.

Već ovog ljeta Lufthansa će ponuditi više od 450 tjednih letova prema 14 destinacija u Središnjoj i Istočnoj Europi i tako potvrditi svoj položaj vodećeg redovnog zračnog prijevoznika u regiji.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara