MasterCard Europe International razvio novi program Working in Europe
MASTERCARD Europe International razvio je novi korporativni platni program, namijenjen sektoru malog i srednjeg poduzetništva.
“MasterCardov program Working™ in Europe kombinacija je kartičnih programa, dodatnih usluga, alata za poboljšanje produktivnosti te popusta, a temelji se na istraživanju potreba i težnji europskih malih poduzetnika. Uz savjetodavnu podršku MasterCarda, programconsultancy services from Working in Europe članicama MasterCarda omogućava fleksibilan pristup osmišljavanju kartičnih programa za segment malih i srednjih poduzeća,” kaže Steve Abrams, potpredsjednik Korporativnih platnih rješenja MasterCarda Europe. Tuuli Perkio, Product Manager u Korporativnim platnim rješenjima, istaknula ije: "S brojkom od preko 19 milijuna europskih malih kompanija, koje su u 2003. planirale utrošiti preko 250 milijardi eura na rutinske poslovne kupovine, prilike su više nego očigledne. Naše je istraživanje pokazalo da mala poduzeća, unatoč preplavljenosti informacijama i savjetima, često nemaju pristup širokom spektru usluga i prednosti koje su tradicionalno dostupne velikim poduzećima.
Također, bankare sve više zanimaju učinkovitije metode, koje bi im omogućile pružanje usluga primjerenih dinamici srednjih i manjih poduzeća." Stoga je, ističe Tuuli Perkio, "kompanija MasterCard Europe osmislila ‘MasterCard Working™ in Europe’ program kako bi svojim članicama financijskim institucijama pružila ono što mala poduzeća traže: veću kontrolu potrošnje, elektronsko izvještavanje, fleksibilnost i dodatne prednosti. Malim i srednjim poduzećima omogućavamo pristup alatima velikih poduzeća na način koji je prikladan i za njih i za naše banke članice.” MasterCardov program Working™ in Europe nudi usluge i prednosti u četiri područja:
Poslovne kartice: U središtu interesa ovog programa su revolving i charge kartice, prilagođene potrebama malih poduzeća. Svaki od tih programa dostupan je i u obliku prestižne Executive Card. Poslovne kartice omogućavaju pristup globalnoj prihvatnoj mreži MasterCarda na više od 31 milijuna lokacija.
Dodatne usluge: MasterCardova istraživanja u devet europskih zemalja pokazuju da mala poduzeća od kartičnih programa prvenstveno traže visoke razine osiguranja te zaštite/sigurnosti. Stoga su, pored ostalih, osmišljene jedinstvene usluge poput:
Vodiča za financijske resurse, u deset različitih izdanja, s informacijama o programima financijske podrške.
Zaštite od kompjuterskih virusa, koja korisnicima MasterCard BusinessCard kartice omogućava besplatan pristup najnovijem antivirusnom softveru, podacima o novim virusima, online Internet centru za zaštitu, uz tehničku potporu. S obzirom da se svaki mjesec pojavi oko 200 virusa koji mogu predstavljati ozbiljnu prijetnju manjim poduzećima, ovakav program nudi višestruke koristi njegovim korisnicima ·
Povećanje produktivnosti: Program Working™ in Europe omogućava pristup vodećem MIS (Marketinški informacijski sustavi) alatu pod nazivom be MasterCard Smart Data Express. Cilj tog programa Designed for small businesses, this je pojednostaviti izvještavanje i prikaz transakcija te pomoći malim kompanijama u upravljanju troškovima, uz uštedu vremena i novca. Kao potpora MasterCardovom programu Working™ in Europe za pojedinačne financijske članice, MasterCard Europe također pruža potporu kroz brojne dodatne savjetodavne usluge:
Savjetodavne usluge:
Marketinška inteligencija – utemeljena na istraživanju malog gospodarstva · MasterCard Europe Unveils Working in Europe January 2003.
Najbolja iskustva - MasterCard Europe prikazao je najbolja iskustva u području marketinga, promocije i operacija relevantnih za sektor malog i srednjeg gospodarstva. Dostupno i na CD-Rom-uRom.
Strategija distribucije - u sklopu konzultantskih usluga, MasterCard Europe usredotočio se na opremanje financijskih ustanova pravom strategijom kako bi članice prilagodile svoje distribucijske kanale kartičnim programima za mala poduzeća.
Short Message Service (SMS) - MasterCard Europe pruža strateške savjete o najboljim načinima uporabe SMS-a kao marketinškog oruđa.
Steve Abrams, Korporativna platna rješenja MasterCarda Europe, zaključuje: “Fokus MasterCarda na segment malog i srednjeg poduzetništva pokazuje našu želju da zadovoljimo sve veće potrebe financijskih ustanova i korisnika kartica. Varijacije ovog programa osmišljene su da ispune specifične potrebe regija i zemalja. To pokazuje globalnu sposobnost MasterCarda da prepozna potrebe svojih klijenata i pretoči ih u programe krojene prema potrebama pojedinog tržišta.”
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati