McCann Erickson u finalu Cannes Lions Festivala

NA OVOGODIŠNJEM Cannes Lions festivalu, hrvatska agencija godine, McCann Erickson Croatia ostvarila je veliki uspjeh - već drugu godinu za redom McCannovi radovi ušli su u finale ovog prestižnog natjecanja. Cannes Lions je najpoznatiji, najveći i najugledniji festival oglašavanja na svijetu te predstavlja za industriju oglašavanja isto što i Oscar za filmsku industriju.

U kategoriji "press & outdoor" McCann Erickson Croatia ušao je u finale sa svojim samopromocijskim print oglasom "The Power of Advertising", a u "cyber" kategoriji sa bannerom "Tlocrt" za klijenta Raiffeisen banku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na ovogodišnji Cannes Lions festival 22 102 rada prijavile su agencije iz 81 zemlje. U kategoriji press & outdoor bilo je prijavljeno čak 11 366 radova, dok je u cyber kategoriji bilo prijavljeno 1 897 radova, što je najviše u povijesti festivala. Veliki uspjeh hrvatskog McCann-a potvrđuje i činjenica da je u uži izbor za nagrade ušlo samo 3% radova.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara