Nadzorni odbor Luke Rijeka podržao dokapitalizaciju od 300 milijuna kuna, Atlantska plovidba očekuje oporavak brodarstva
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: scx.hu
NADZORNI odbor Luke Rijeka dao je podršku Upravi i predloženom modelu dokapitalizacije društva. Cilj dokapitalizacije jest prikupljanje oko 300 milijuna kuna svježeg kapitala za razvoj pozadinskog terminala Škrljevo, projekta vrijednog oko 40 milijuna eura, kao i daljnju modernizaciju lučke mehanizacije. Projekt Škrljevo označen je ključnim za kompaniju kojoj bi trebao osigurati budući razvoj, zbog čega je i proces dokapitalizacije vremenski usklađen s fazama razvoja projekta, piše iCapital.
Prvi korak u procesu dokapitalizacije jest smanjivanje upisanog kapitala za iznos akumuliranog gubitka prethodnih godina što će rezultirati novom nominalnom vrijednošću dionice, a upravo to je najniža moguća cijena po kojoj je dozvoljeno provesti dokapitalizaciju.
Atlantska Plovidba aktivirala je opciju kupnje broda
Osim Luke Rijeka, domaća brodarska kompanija Atlantska plovidba aktivirala je opciju kupnje broda s rokom isporuke u srpnju 2014., iako obje strane još uvijek trebaju službeno potvrditi narudžbu. Atlantska Plovidba je prethodno najavila narudžbu četiri broda, od kojih dva već tada, a dva kroz opcije na gradnju važeće do studenog ove godine i siječnja 2014.
Sva četiri spomenuta ugovora odnose se na Handysize brodove kapaciteta 38.700 tona. Moderni dizajn i tehnologija trebali bi omogućiti znatno nižu potrošnju goriva u odnosu na starije brodove tog tipa te učiniti nove brodove efikasnijima i ekološki prihvatljivima.
Aktivacijom ove opcije Atlantska Plovidba se očito kladi na oporavak brodarskog sektora u narednih par godina, nakon teških trenutaka i povijesno najnižih vozarina u proteklih nekoliko godina.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati