54.162.154.91 US
 

Neto dobit Podravke 60 milijuna kuna

Piše:
petak, 30.3.2007. 14:32
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

U PROŠLOJ godini Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 60,4 milijuna kuna što je za oko 4 posto manje u odnosu na 2005. godinu kada je iznosila 62,6 milijuna kuna. Da nije bilo velikih troškova restrukturiranja (46 milijuna kuna) dobit bi iznosila 106,2 milijuna kuna, što bi predstavljalo rast od 52% u odnosu na godinu ranije.

Darko Marinac, predsjednik Uprave Podravke,  kazao je kako je kompanija s restrukturiranjem počela u drugom dijelu završene poslove godine te kako će se prosec nastaviti i tijekom 2007. i donijeti troškove od oko 50 milijuna kuna.

Ukupni prihodi od prodaje iznose 3.47 milijardi kuna te su u odnosu na prošlu godinu veći za 1%. Unatoč djelomičnom prekidu distribucije Nestleovih proizvoda za tržište Srbije te potpunom prekidu za tržište Bosne i Hercegovine te Makedonije, ukupno ostvareni prihodi od prodaje viši su prvenstveno zbog organskog rasta. Na tržištu jugoistočne i zapadne Europe ostvaren je organski rast od 7%, istočne Europe 12%, u Rusiji 16%, a najveći je ostvaren na tržištu Srbije u iznosu od 24%.

Zbog prekida distribucije Nestleovih  proizvoda na hrvatskom tržištu je zabilježen pad prodaje trgovačke robe od 3% a na tržištu jugoistočne Europe 13%.

Ustrukturi prodaje Grupe Podravka Strateško poslovno područje Prehrana i pića sudjeluje sa 83% dok SPP Farmaceutika sa 17%.

Kada je riječ o tržištima, 54% ukupnih prihoda od prodaje Grupe ostvaruje se na tržištu Republike Hrvatske, dok se preostali iznos od 46% ostvaruje na inozemnim tržištima. Od inozemnih tržišta najveći udio u ukupnim prihodima od prodaje ostvaren je na tržištima jugoistočne Europe 22,5% dok je na tržištima srednje Europe ostvareno 12,5%, tržištima zapadne Europe, prekooceanije i Dalekog istoka 6,4% te tržištima istočne Europe 4,4%. 

Promatrano po grupama proizvoda, najveći porast prodaje ostvaren je u kategoriji Dječja hrana, slastice i snack u iznosu od 7%. Porast prodaje ostvaren je i u kategoriji Meso i mesni proizvodi (5%), Podravka jela (4%), Voće i povrće (4%) te Pića (1%), dok je kategorija Dodaci jelima na razini prošle godine.

Ukupni rast prodaje iznosi 6% - u Hrvatskoj je ostvaren rast od 5,5%, a na inozemnom tržištu od 6,7%.

U vrijeme dok se održavala konferencija za novinare na Zagrebačkoj burzi se dionicom Podravke trgovalo po cijeni od 580  kuna, najvećoj do sada. Oko 16 sati trgovalo se po cijeni od 569 kuna. Razlog rasta cijene dionice treba tražiti u odluci Nadzornog odbora Podravke da podijeli dividendu od pet kuna po dionici.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije