Održana prva sjednica Nacionalnog vijeća učenika
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nacionalno vijeće učenika Republike Hrvatske, savjetodavno tijelo Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, održalo je danas prvu sjednicu, na kojoj su sudjelovaIi svi članovi 42 učenika osnovne i srednje škole iz svih hrvatskih županija. L
Zadaća Vijeća je priprema i davanje prijedloga Ministarstvu znanosti o pitanjima važnima za učenike, predlaganje mjera poboljšanja rada u školama i dr., kazao je ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac na konferenciji za novinare.
Vijeće će se boriti za interese učenika, kazao je Primorac obećavši potrebnu pomoć i logistiku Vijeću u kojemu će surađivati djeca iz osnovnih i srednjih škola.
Razlog osnivanja Vijeća je da se učenici počnu pitati za mišljenje i sudjelovati u odgojno obrazovnom sustavu te u konačnici izgrade osobnost i odgovornost prema domovini, istaknuo je ministar.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predsjednik Vijeća Davor Nikolić, učenik 2. razreda X. gimnazije u Zagrebu, najavio je aktivnosti Vijeća koje će se sastajati dva do tri puta godišnje.
Kao najveći problem u školama Nikolić je izdvojio ocjenjivanje, koje po njegovu mišljenju, više nije odraz znanja i kvalitete. U prvom su planu ocjene, dok je znanje palo u drugi plan, kazao je. Nikolić drži i da učenicima nedostaje motivacije za nastavu, što za posljedicu ima neopravdane izostanke s nastave.
(Hina) xmb yaz
Zadaća Vijeća je priprema i davanje prijedloga Ministarstvu znanosti o pitanjima važnima za učenike, predlaganje mjera poboljšanja rada u školama i dr., kazao je ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac na konferenciji za novinare.
Vijeće će se boriti za interese učenika, kazao je Primorac obećavši potrebnu pomoć i logistiku Vijeću u kojemu će surađivati djeca iz osnovnih i srednjih škola.
Razlog osnivanja Vijeća je da se učenici počnu pitati za mišljenje i sudjelovati u odgojno obrazovnom sustavu te u konačnici izgrade osobnost i odgovornost prema domovini, istaknuo je ministar.
Kao najveći problem u školama Nikolić je izdvojio ocjenjivanje, koje po njegovu mišljenju, više nije odraz znanja i kvalitete. U prvom su planu ocjene, dok je znanje palo u drugi plan, kazao je. Nikolić drži i da učenicima nedostaje motivacije za nastavu, što za posljedicu ima neopravdane izostanke s nastave.
(Hina) xmb yaz
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati