54.162.154.91 US
 

Olimpijsko ljeto s Visom i dm-om

Piše:
srijeda, 18.8.2004. 13:11
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

VISA INTERNATIONAL, službeni platežni sustav Olimpijskih igara u Ateni 2004. godine, i Drogerie Markt Hrvatska objavili su odlične rezultate nagradne igre pripremljene u sklopu Visine Olimpijske kampanje, čime je potrošnja putem Visa kartica u trgovinama dm-a više nego udvostručena.

Olimpijske igre jedan su od najspektakularnijih sportskih događaja na svijetu i povezane su s najboljom izvedbom, pouzdanošću i izvrsnošću, a to su atributi usko povezani i s Visom International kao vodećim platežnim sustavom na svijetu, i s Drogerie Marktom, vodećim maloprodajnim lancem kozmetičkih proizvoda i kućanskih potrepština u Hrvatskoj.

Ova uzbudljiva nagradna igra za potrošače koja je trajala od 28. lipnja do 21. srpnja, pružila je priliku da više od 1,6 milijuna korisnika Visa kartica osvoji zabavne nagrade za ljetni odmor. Sve što su korisnici Visa kartica trebali učiniti jest potrošiti najmanje 150 kuna u nekoj od 66 prodavaonice dm-a diljem Hrvatske i odmah im je uručena omotnica s navedenim zajamčenim poklonom. Ti su pokloni uključivali majice, jakne, šešire, torbe za plažu, japanke i trakice za ključeve s popularnim Visa logotipom, upravo ono što je svakome potrebno za ugodno ljeto.

Hrvatski su potrošači izuzetno dobro prihvatili nagradnu igru pokazujući kako nisu samo ludi za kupovanjem u najbližem dm-u, već da ujedno sve više uviđaju pogodnosti i fleksibilnost bezgotovinskog plaćanja. Dokaz tomu je činjenica da su za vrijeme trajanja nagradne igre dm-ove prodavaonice bile prava arena korisnika Visa kartica koji su se natjecali u novoj olimpijskoj disciplini što brže kupovine. Čini se da su potrošači iz Dubrovnika i Pule bili najstrastveniji kupci s obzirom da su prvi ušli u cilj osvojivši ukupnu zalihu pripremljenih poklona s Visinim znakom.

Hrvatska je jedno od 35 tržišta diljem regije Središnje Europe, Bliskog istoka i Afrike (regije CEMEA), gdje je u tijeku Visina Olimpijska kampanja. Ova je kampanja osmišljena kako bi povećala uporabu kartica prilikom kupovanja podižući svijest potrošača i trgovaca o pogodnostima i fleksibilnosti elektronskog plaćanja pri svakodnevnoj kupovini. Plaćanje Visa karticama donosi veći izbor i fleksibilnost potrošačima. Ujedno, prihvaćanje Visa kartica ne samo da pogoduje trgovcima pri ostvarivanju veće dobiti, nego povećava sigurnost, smanjuje troškove poslovanja gotovinom te povećava prihod i zadovoljstvo klijenta.

Trgovine dm čine značajan udio u brojci od 46 420 prodajnih mjesta koja prihvaćaju Visa kartice. Ova nagradna igra potiče trgovce da se bore za potrošače na hrvatskom tržištu te pokazuje kako većina trgovina i prodajnih mjesta uviđa da prihvaćanjem Visa kartica mogu pridobiti više potrošača.

"Prepoznavanjem činjenice da bi moderni trgovci trebali biti više od izloga za proizvode, dm je izgradio poseban odnos s potrošačima stavljajući ih na prvo mjesto istodobno pružajući pogodnost kupovine s najboljim omjerom cijene i ponude, stručnim konzaltingom, inovativnom uslugom i izborom plaćanja koje najviše odgovara potrošaču. Upravo zbog toga je Visa International postala jedna od dm-ovih prednosti. Ovakva vrsta suradnje čini dm mjestom koje daje mogućnost korisnicima Visa kartica da budu dodatno nagrađeni», rekao je Mirko Mrakužić, direktor Drogerie Markt Hrvatska.

"Veseli nas što nam se dm pridružio u Visinoj Olimpijskoj kampanji. Kupovina Visa karticama predstavlja zadovoljstvo, a još je zabavnije kad imate priliku osvojiti nagrade prilikom kupnje potrepština za godišnji odmor", rekao je Jean-Marc Tonti, Country Manager Vise International za Hrvatsku.

Tonti je dodao: "Visa kartice namijenjene su svim hrvatskim potrošačima prilikom svakodnevne kupovine u trgovinama poput dm-a. Ujedno, to je i najsigurniji i najpogodniji način kupovanja. Dodatna prednost korištenja Visa kartica pri kupovini je i to da bezgotovinski način plaćanja zadržava novac u bankarskom sustavu i tako povećava depozite koji su dostupni za komercijalne kredite. A bez mogućnosti dobivanja komercijalnih kredita rast hrvatskog poslovanja je ograničen ".

Olimpijskom kampanjom i nagradnom igrom s Drogerie Marktom, Visa International nastavlja sa svojim planovima komuniciranja pogodnosti plaćanja Visa karticama u Hrvatskoj. Prethodne aktivnosti kao što su nagradne igre James Bond, Visa Vas Vodi Svuda i promotivna kampanja Disney, pokazale su se vrlo uspješnima, povećavajući razinu bezgotovinskog plaćanja u hrvatskim trgovinama

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije