Opel ponovo najprodavanija marka u Hrvatskoj
U PROŠLOJ godini prodano je ukupno 78.775 novih automobila, što je za 8.234 automobila ili 11,7 posto više u odnosu 2005.
Najveći tržišni udjel od 14,5 posto imali su automobili marke Opel, kojih je prodano 11.407 komada, podaci su to Ministartsva unutarnjih poslova koje je objavila agencija Promocija Plus.
S 9.499 prodanih automobila i 12,1 posto udjela na tržištu na drugom mjestu je Renault, a na trećem sa 7.727 prodanih automobila i udjelom od 9,8 posto Volkswagen.
Automobili marke Opel bili su najprodovaniji i u 2005. (ukupno je bilo prodano 10.763) s udjelom od 15,26 posto tržišnog udjela, kao i 2004. s udjelom od 14,8 posto i 2003. s udjelom od 13,6 posto.
Prodajni uspjeh marke Opel spoj je nekoliko čimbenika. Svakako treba naglasiti kvalitetnu mrežu Opelovih partnera, širok izbor modela vozila s atraktivnim paketima opreme prilagođenim potrebama hrvatskog tržišta te inovativne marketinške kampanje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati