54.156.37.174 US
 

Portal Željke Markić bijesni: Zašto Reuters o prosvjedima nije ništa pitao Krešimira Miletića

Piše: M.Č.
četvrtak, 2.6.2016. 17:22
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Screenshot: Narod.hr

NAKON što se portal Željke Markić okomio na Disney s tvrdnjom da princezu Elsu želi pretvoriti u lezbijku, sada su svoje mišljenje objavili i vezano za današnji tekst jedne od vodećih i najuglednijih novinskih agencija na svijetu, Reutersa.

> Članak o prosvjedu u Hrvatskoj najčitaniji na Reutersu: "Ovo je udarac koji bi mogao srušiti Vladu"

Reuters je, naime, danas pisao kako su tisuće jučer prosvjedovale za obrazovanje bez politike, nazvavši protest događajem koji bi mogao srušiti Vladu. Isti je tekst jutros bio najčitaniji na Reutersu.

Markićkin portal tvrdi da se zapravo radi o prosvjedu protiv Vlade, pod krinkom prosvjeda za reformu, a nezadovoljan je i načinom na koji Reuters piše o prosvjedu, pitajući se - "Čini li nam se ili je tekst koji je objavio Reuters tendenciozan i daje lažne podatke?"



TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Reuters je komentirao "Vladu desnog centra koja se previše uplitala u planiranje reforme", što se nije svidjelo Željki Markić, pa je portal svoj tekst u kojem napada Reuters naslovio "Pročitajte kakvu sliku o Hrvatskoj Reuters šalje po svijetu".

Svoju su tezu potkrijepili navodima koji se teško mogu nazvati argumentima.

"Reuters ne spominje kako je i sam voditelj Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikuralnu reformu Boris Jokić izjavio je da je “oko 35 tisuća hrvatskih građana dalo oko 65 tisuća komentara na prijedlog dokumenta."

"Ne iznosi niti podatak da je je Krešimir Miletić, predsjednik Udruge za promicanje obiteljskih vrijednosti – Blaženi Alojzije Stepinac,  napisao da "99% ekipe koja ide na prosvjed nema pojma što piše u Milanovićevoj, pardon, Jokićevoj reformi", a isto tako su se brojni mediji na dan ovih protuvladinih prosvjeda obrušili na Željku Markić i udrugu U ime obitelji zbog primjedbe na Cjelovitu kurikularnu reformu."

"Čini li nam se ili je tekst koji je objavio Reuters tendenciozan i daje lažne podatke", pitaju se novinari Markićkinog portala.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije