54.227.17.101 US
 

Poznati članovi žirija natjecanja MIXX

Piše: Sponzorirani članak
četvrtak, 5.3.2015. 14:10
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: PR foto

ORGANIZATORI Organizatori Dana komunikacija predstavljaju 12 digitalnih stručnjaka koji će ove godine odlučivati o dobitnicima nagrade MIXX koja prepoznaje najbolje digitalne kampanje i digitalne alate/platforme na području tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Nagrade se dodjeljuju u 12 kategorija, a žiri će ocjenjivati radove na temelju kreativnosti, strategije, izvedbe i korištenja medija te postignute rezultate.

Članovi ovogodišnjeg žirija su: Đuro Korać, predsjednik žirija (Nivas), Vladimir Karmelić (Drap), Anđela Buljan Šiber (iZone), Tamara Momčilović (Infinum), Jasna Manzoni (Brlog), Ratko Gregor Jagodić (KIOSK studio), Vanja Bertalan (web.burza), Ida Pandur (Grey Entourage), Vjekoslav Srednoselec (MediaCom), Martina Jelić (McCann Universal), Marko Črne (PHD), Katarina Bule (Zagrebačka pivovara).

"Kako broj profesionalaca u polju onlinea raste iz dana u dan ove godine očekujemo još više prijava i bolju kvalitetu radova. Kao i prijašnjih godina, natjecanje MIXX pruža jedinstvenu priliku hrvatskim digitalnim agencijama da pokažu kako i u našem kutku Europe cijenimo izvrsnost i kreativnost, a kao što su dosadašnje nagrade pokazale - imamo što pokazati. Vjerujem da će žiri sastavljen od dokazanih profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija imati težak zadatak odabrati najbolje od najboljih", izjavio je Đuro Korać, predsjednik žirija natjecanja MIXX.

Osim nagrade MIXX za koju se prijave zaprimaju do 15. ožujka 2015., na Danima komunikacija dodjeljuju se još dvije strukovne nagrade  - Effie i IdejaX. Prijave radova za natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje komunikacija otvorene su do 8. ožujka, a za IdejuX koja nagrađuje najkreativnije kampanje i radove u tržišnim komunikacijama u Hrvatskoj do 25. ožujka. Pobjednici natjecanja bit će proglašeni na Danima komunikacija u travnju 2015.

Kotizacije i smještaj:

Zbog iznimno velikog broja sudionika koji su prošle godine Dane komunikacija prepoznali kao idealno mjesto za razmjenu iskustva i povezivanje unutar industrije, ove su godine organizatori osigurali povoljnije cijene kotizacija i smještaja. Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencije HURA cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 noćenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2,295.00 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smještaj u hotelu Lone**. Svi zainteresirani sudionici koji se odluče na smještaj u hotelu Lone ostvarit će značajan popust na cijene kotizacija. Ove godine po prvi puta studenti do 26. godina dobivaju besplatnu kotizaciju uz predočenje indexa ili x-ice. Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite: www.danikomunikacija.com.
*odnosi se na smještaj u dvokrevetnoj sobi
** odnosi se na tri noćenja u dvokrevetnoj sobi

Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.
Za dodatne informacije:

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić,
tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definiranja i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga tako da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije