predavanja o odgoju djece s posebnim potrebama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Više od stotinu nastavnika okupilo se danas u Zagrebu na predavanjima o odgoju djece i mladih s posebnim potrebama, koje je na zagrebačkom Edukacijskorehabilitacijskom fakultetu priredila Udruga "Idem".
Cilj toga trogodišnjeg programa je ostvarivanje prava na školovanje djece s posebnim potrebama, a danas je Ljiljana Pintarić-Mlinar održala predavanje "Potrebe - uspjeh kao vitamin" i Zrinjka Stančić "Vrednovanje i ocjenjivanje".
"Odziv sudionika svjedoči o velikom zanimanju učitelja i nastavnika, osobito ako imamo u vidu da se predavanja održavaju u vrijeme praznika", rekla je voditeljica Udruge i projekta Ljiljana Igrić.
Namjera nam je podići razinu odgovornosti nastavnika, jer to je važan uvjet za uspješno uključenje djece s posebnim potrebama u redovite škole, napomenula je i dodala kako je poticanje i stručno usavršavanje nastavnika jedna od najvažnijih mjera Nacionalne strategije jedinstvene politike za osobe s invaliditetom 2003.-2006.
U Hrvatskoj je evidentirano oko deset tisuća djece i mladih s posebnim potrebama koji pohađaju redovite škole, međutim, po svjetskoj statistici, realno bi bilo da ih je oko 40 tisuća samo u osnovnim školama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Njima svima je potrebna puna potpora jer imaju teškoća u intelektualnom funkcioniranju, motorici, govoru, čitanju i pisanju, osjetnim funkcijama, te na socijalnom i emocionalnom području, smatra Ljiljana Igrić, sveučilišna profesorica.
Jedan defektolog radi na nekoliko škola i ne može pružiti više od savjetodavne pomoći učiteljima. Rehabilitacijski programi ne mogu se provoditi zbog prevelika broja djece u razredu i nedostatne educiranosti redovitih učitelja i profesora, rekla je.
Roditelji trebaju znati za prava svoje djece i naš je cilj podignuti razinu ostvarivanja tih prava, zaključila je.
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama "Idem" osnovana je 1994. na poticaj stručnjaka Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, provodi tri programa i ima sedam podružnica izvan Zagreba.
Cilj toga trogodišnjeg programa je ostvarivanje prava na školovanje djece s posebnim potrebama, a danas je Ljiljana Pintarić-Mlinar održala predavanje "Potrebe - uspjeh kao vitamin" i Zrinjka Stančić "Vrednovanje i ocjenjivanje".
"Odziv sudionika svjedoči o velikom zanimanju učitelja i nastavnika, osobito ako imamo u vidu da se predavanja održavaju u vrijeme praznika", rekla je voditeljica Udruge i projekta Ljiljana Igrić.
Namjera nam je podići razinu odgovornosti nastavnika, jer to je važan uvjet za uspješno uključenje djece s posebnim potrebama u redovite škole, napomenula je i dodala kako je poticanje i stručno usavršavanje nastavnika jedna od najvažnijih mjera Nacionalne strategije jedinstvene politike za osobe s invaliditetom 2003.-2006.
U Hrvatskoj je evidentirano oko deset tisuća djece i mladih s posebnim potrebama koji pohađaju redovite škole, međutim, po svjetskoj statistici, realno bi bilo da ih je oko 40 tisuća samo u osnovnim školama.
Jedan defektolog radi na nekoliko škola i ne može pružiti više od savjetodavne pomoći učiteljima. Rehabilitacijski programi ne mogu se provoditi zbog prevelika broja djece u razredu i nedostatne educiranosti redovitih učitelja i profesora, rekla je.
Roditelji trebaju znati za prava svoje djece i naš je cilj podignuti razinu ostvarivanja tih prava, zaključila je.
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama "Idem" osnovana je 1994. na poticaj stručnjaka Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, provodi tri programa i ima sedam podružnica izvan Zagreba.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati