54.224.184.33 US
 

Predstavljeno prvo hrvatsko vino u tetrapaku

Piše:
četvrtak, 6.7.2006. 17:01
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

ISTRAVINO je prva kompanija u Hrvatskoj koja je u suradnji s tvrtkom Tetra Pak odlučila pakirati vino u karton. U lipnju su puštene u prodaju prve količine četiri vinska branda u pakiraju od litre, čija je cijena za oko 20 posto niža u odnosu ista iz staklenih boca. Kvaliteta je identična kvaliteti vina zapakiranog u bocu.

Na policama supermarketa trenutačno se mogu pronaći četiri vinska branda: Fešta (bijelo suho stolno vino nastalo miješanjem vina većeg broja sorti vina vinove loze s područja Makedonije), Veli Jože (crno suho stolno vino nastalo sljubljivanjem više sorti grožđa s područja Makedonije), Venus (poluslatko vino od crne sorte grožđa Vranac) i Vranac (kvalitetno suho crno vino, dobivena iz vinove loze s područja Makedonije).

"Napredna Tetra Pakova tehnologija omogućuje izuzetno blagi tretman vina prilikom proizvodnje i punjenja. Na taj način kvaliteta vina ostaje nepromijenjena, a u kombinaciji s pakiranjem u Tetra Brik Aseptic izvorna kvaliteta vina sačuvana je na dugi rok.” - rekla je na konferenciji za novinare Sonja Kožul, voditeljica komunikacija Tetra Pak d.o.o.

Punjenje vina u kartonsku ambalažu datira od 80-tih godina 20-tog stoljeća. Prva zemlja koja je lansirala na tržište vino u Tetra Brik Aseptic pakiranju je Italija. Njezin primjer ubrzo su slijedile i Kanada, Novi Zeland, Francuska, Španjolska, Argentina i mnoge druge zemlje.

Udio vina u kartonu u ukupnoj potrošnji industrijski pakiranog vina u pojedinim zemljama je jako visok - Čile 52 posto, Argentina  47 posto, Španjolska 28 posto, Italija 11 posto, Češka 10 posto itd.

Danas se u Australiji u kartonskoj ambalaži može kupiti Merlot i Chardonay, u SAD-u Cabernet Sauvignon, u Argentini, Južnoafričkoj Republici i Španjolskoj vina s dodatkom voćnog soka (Sangria), u Čileu se nude "wine-coolers" - osvježavajuća vina s dodatkom voćnog okusa s nižim udjelom alkohola, i mnoge druge varijante.

Slično kao i u inozemstvu, ova vrsta pakiranja u Hrvatskoj namijenjena je netradicionalnim potrošačima vina koji traže inovativno, alternativno i moderno pakiranje za vino te obiteljima prosječnih primanja. U odnosu na vina u staklenim bocama, isto pakiranje u tetrapaku za krajnjeg potrošača bit će jeftinije od 15 do 20 posto.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije