54.196.47.128 US
 

Priznanja agenciji BruketaandŽinić u SAD i Francuskoj

Piše:
četvrtak, 4.3.2004. 15:38
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

AGENCIJI BruketaandŽinić dodijeljena su dva priznanja na jednom od najvećih američkih natječaja grafičkog dizajna HOW-s 2004. International Desing Annual, priopćila je danas ta zagrebačka agencija za oglašavanje.

U konkurenciji 4000 prijavljenih radova 15 je primilo priznanje "Outstanding Achievement", a među njima kao jedno od dvaju najboljih godišnjih izvješća je i "Podravkin" Bon appetit 2003. Osim toga dodijeljeno je 229 "Merit Awards" za radove koji su prikupili velik broj bodova. U toj kategoriji našao se poster Nebo dizajniran za zagrebački World Music Festival.

Radovi kojima su dodijeljene nagrade bit će prikazani u godišnjaku HOW Magazinea koji izlazi u travnju 2004. HOW Magazine, sponzor natječaja, jedan je od vodećih dizajnerskih, tehnoloških i poslovnih časopisa za profesionalce u grafičkom dizajnu

Osim tog priznanja godišnje izvješće Bon appetit zaslužilo je i "Certificate of Typographic Exellence" Type Directors Cluba u New Yorku.

Ove godine izabrano je 248 radova od 2355 poslanih iz 31 zemlje. Bon appetit BruketeandŽinića bit će objavljen u godišnjaku Typography 25 i prikazan na 50. izložbi u Parsons School of Desing u New Yorku ovog ljeta, a zatim i na izložbenoj turneji po SAD-u, Kanadi, Europi i Japanu.

Type Directors Club međunarodna je udruga osnovana 1946., a članovi su profesionalci u području dizajna, tipografski dizajneri i tipofili. Njihovi natječaji pozivaju umjetnike, dizajnere, tipografe i ostale da sudjeluju svojim radovima koji pokazuju da oni znaju više, komuniciraju jasnije i jači su i bolji od svih radova napravljenih prije.

Bon appetit osvojio je i francusku Epicu, gdje je postigao status finalista i tako ušao u godišnjak Epica 17. Osim njega u knjigu je uvršten i Sretan Uskrs, također već višestruko nagrađivan oglas izrađen za "Podravku".

Epica je najveći europski natječaj oglašivanja u kojem sudjeluje više od šest stotina agencija iz četrdesetak zemalja na godinu, a osnovana je kako bi ohrabrila najviše standarde kreativnosti u europskom oglašivanju i pomaganju agencijama, produkcijskim kućama i fotografima da steknu ugled. Kriterij za izbor je orginalnost kreativne ideje i kvaliteta njezine provedbe. Na 17. epici prijavila su se 4554 rada iz 39 zemalja.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije