probijena desna cijev tunela ´Krpani´
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Desna cijev Tunela ´Krpani´, na dionici Čvor ´Sveti Rok´ Tunel ´Sveti Rok´ buduće autoceste ZagrebSplit, probijena je danas.
Tunel je dug 150 metara, a iskop se obavlja novom austrijskom metodom (NATM). Radove, vrijedne 22,4 milijuna kuna bez PDV-a, izvodi zagrebačka tvrtka Hidroelektra - Niskogradnja.
´Radovi su trajali nešto više od pet mjeseci, a za desetak dana bit će probijena i druga tunelska cijev´, rekao je voditelj radova na tom tunelu, inženjer Zdenko Kvesić. Čim se probiju obje tunelske cijevi, počet će betoniranje tunelske obloge.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Inženjer Kvesić je istaknuo da će svi radovi na proboju i uređenju tog tunela završiti u predviđenom roku.
Završetak radova na Tunelu ´Krpani´ i njegovo puštanje u promet, kao i cijele dionice: Čvor ´Sveti Rok´ - Tunel ´Sveti Rok´ - Maslenica, predviđen je za 30. lipnja ove godine.
Tunel je dug 150 metara, a iskop se obavlja novom austrijskom metodom (NATM). Radove, vrijedne 22,4 milijuna kuna bez PDV-a, izvodi zagrebačka tvrtka Hidroelektra - Niskogradnja.
´Radovi su trajali nešto više od pet mjeseci, a za desetak dana bit će probijena i druga tunelska cijev´, rekao je voditelj radova na tom tunelu, inženjer Zdenko Kvesić. Čim se probiju obje tunelske cijevi, počet će betoniranje tunelske obloge.
Završetak radova na Tunelu ´Krpani´ i njegovo puštanje u promet, kao i cijele dionice: Čvor ´Sveti Rok´ - Tunel ´Sveti Rok´ - Maslenica, predviđen je za 30. lipnja ove godine.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati