Proširenje splitske trajektne luke
Tekst se nastavlja ispod oglasa
DO POĆETKA sezone 2005., ne bude li većih zapreka, bit će dovršena gradnja ljetnih vezova izvan lukobrana Trajektne luke u Splitu, u što se ulaže više od 50 milijuna kuna, doznaje se od ravnatelja Lučke uprave Branka Grgića.
Ljetni vezovi na tzv. đigi, vanjskoj strani lukobrana, dugo je najavljivan i odgađan projekt, a Lučka je uprava na to prisiljena zbog sve većega pomorskog prometa i broja brodova na međunarodnim kružnim putovanjima koji uplovljuju u Trajektnu luku, kazao je Grgić. Glavna osobina novih vezova bit će njihova višestruka namjena, jer će služiti i za prihvat velikih krstaša i za privez trajekata na međunarodnim i domaćim prugama.
Osim krstaša na novoizgrađene vezove ljeti bi bio prebačen sav međunarodni putnički promet i trajekti na liniji Split - Supetar, najprometnijoj liniji s više od 50 posto prometa u luci. Tako bi se u tijeku sezone prostor u luci uvelike rasteretio za idućih pet godina, veza sa Supetrom bila bi brža i protočnost u luci bolja, najavio je Grgić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za otprilike mjesec i pol dana, kad se dovrše prethodni i istražni radovi, koji su upravo započeli, te izradi tzv. maritimna studija, Lučka će uprava predstaviti javnosti idejna rješenja za projekt koji bi se izvodio u nekoliko faza. Tada će se znati i točno ulaganje i izvedbene faze, a nakon toga počinje gradnja, dodao je. Po zamisli projektanta, direktora tvrtke "Obale" inž. Ivice Galassa, u prvoj se fazi grade dva veza za krstaše duže od 200 metara, a zatim po jedan vez za međunarodni i domaći promet.
Nakon toga planira se na lukobranu izgraditi i međunarodni putnički terminal sa svim popratnim sadržajima, pa bi operativna obala u luci služila samo za lokalne pruge, ističe Grgić.
Da bi Trajektna luka poboljšala funkcionalnost i ubrzao se protok robe i putnika, u suradnji s gradskim i županijskim vlastima te s Hrvatskim cestama u dogledno se vrijeme planira i proširenje jednotračnog mosta na Bačvicama, kako bi cestovni promet kroz gradsku luku tekao jednosmjerno.
Ljetni vezovi na tzv. đigi, vanjskoj strani lukobrana, dugo je najavljivan i odgađan projekt, a Lučka je uprava na to prisiljena zbog sve većega pomorskog prometa i broja brodova na međunarodnim kružnim putovanjima koji uplovljuju u Trajektnu luku, kazao je Grgić. Glavna osobina novih vezova bit će njihova višestruka namjena, jer će služiti i za prihvat velikih krstaša i za privez trajekata na međunarodnim i domaćim prugama.
Osim krstaša na novoizgrađene vezove ljeti bi bio prebačen sav međunarodni putnički promet i trajekti na liniji Split - Supetar, najprometnijoj liniji s više od 50 posto prometa u luci. Tako bi se u tijeku sezone prostor u luci uvelike rasteretio za idućih pet godina, veza sa Supetrom bila bi brža i protočnost u luci bolja, najavio je Grgić.
Nakon toga planira se na lukobranu izgraditi i međunarodni putnički terminal sa svim popratnim sadržajima, pa bi operativna obala u luci služila samo za lokalne pruge, ističe Grgić.
Da bi Trajektna luka poboljšala funkcionalnost i ubrzao se protok robe i putnika, u suradnji s gradskim i županijskim vlastima te s Hrvatskim cestama u dogledno se vrijeme planira i proširenje jednotračnog mosta na Bačvicama, kako bi cestovni promet kroz gradsku luku tekao jednosmjerno.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati