54.205.168.74 US
 

Puhovski i Gredelj optužili Šeksa za "izravno uplitanje u uređivanje TV programa"

Piše:
četvrtak, 9.9.2004. 16:23
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

VIJEĆE za medije HHO-a i Udruga hrvatskih sudaca (UHS) uputili su danas zajedničko priopćenje u kojem navode kako "smatraju da je sastanak predsjednika Hrvatskoga sabora Vladimira Šeksa s vodstvom HRT-a, održan jučer obnovio apsolutno neprihvatljivu praksu izravnog uplitanja političara u uređivanje TV programa...".

S obzirom da se u priopćenju navode samo izjave Vladimira Šeksa kao predsjednika Sabora, uz ostalo da nije uobičajeno da "poziva u svoj kabinet vodstvo javne radiodifuzije i s te pozicije kritizira program,,...", Hina je predsjednika HHO i UHS-a upitala odnosi li se priopćenje na jučerašnju 15. sjednicu Predsjedništva Hrvatskog sabora kojoj je tema bila prijenos i praćenje rada parlamenta od strane HRT-a na kojoj su uz predsjednika i potpredsjednike Sabora bili nazočni i dvojica čelnika HRT-a, ili na neki drugi sastanak.

Obojica su u odvojenim telefonskim razgovorima izjavili da je riječ o sjednici Predsjedništva sabora, ali da je Šeks odgovoran.

Na novinarsku konstataciju da su se o Šeksovoj ocjeni o "marginalizaciji praćenja rada Sabora i njegovih dužnosnika od strane HTV-a", koju je iznio u ime saborskog Predsjedništva suglasili i ostali potpredsjednici Sabora, uz ostale, Mato Arlović i Vesna Pusić, o čemu danas izvješćuju mediji, Puhovski je odgovorio da je "Šeks odgovoran jer je dao nalog za sazivanje sjednice o uređivačkoj politici HRT-a, što je nedopustivo".

Gredelj je pak upitao novinara što točno u priopćenju piše, a na opasku da je priopćenje potpisao, odgovorio "potpisao sam to što sam potpisao".

Dodao je da su uz Šeksa kao predsjednika Hrvatskog sabora odgovorni i svi saborski potpredsjednici uključujući Arlovića i V. Pusić i da je neprihvatljivo da na red zovu čelnike javne televizije.

Na pitanje kako je došlo do zajedničkog priopćenja UHS i HHO Puhovski je rekao da ga je "jutros nazvao Gredelj i rekao mu da treba reagirati na izjave V. Šeksa".

Gredelj je pak rekao da forma zajedničkog priopćenja nije uobičajena, ali da se tako odlučilo reagirati.

U priopćenju se uz ostalo navodi da "u demokratskom društvu nije uobičajeno da predsjednik parlamenta - ili bilo koji drugi visoki dužnosnik - poziva u svoj kabinet vodstvo javne radiodifuzije i da s te pozicije kritizira program, te iznuđuje neki poseban tretman u tzv. uređivačkoj politici, kao da je HTV ogranak državnog protokola, a ne javni medij".

Vijeće za medije HHO-a i Udruga hrvatskih sudaca također smatraju da vodstvo HRT-a na tom sastanku nije trebalo pristati ni na formalni dogovor o fiksnim terminima prijenosa saborskih sjednica. O tome bi redakcija morala odlučivati potpuno samostalno, uzimajući u obzir isključivo značenje i informativnu vrijednost svake pojedine sjednice, navodi se u priopćenju koje su potpisali Gredelj, a za Vijeće za medije HHO Geza Stantić.

Nakon jučerašnje sjednice saborskog predsjedništva V. Šeks je novinare izvijestio da je Predsjedništvo "iznijelo niz prigovora na televizijsko praćenje saborskog i rada njegovih čelnika".

"Glavni prigovori vodstva Sabora su da postoji nedostatak profesionalnosti i vrednovanja čelnih ljudi Sabora i da nema ravnopravne uređivačke politike prema Saboru u odnosu na premijera i Predsjednika Republike", kazao je Šeks.

Dodao je da je osnovi prigovor upućen informativnom programu HTV-a u kojemu se, rekao je "suviše težišta daje marginalnim, senzacionalističkim floskulama koje zasjenjuju ozbiljnost informacija o političkim zbivanjima u Saboru".
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije