Puštena u promet rekonstruirana dionica D-1 u Dicmu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U DICMU kod Sinja danas je na prigodnoj svečanosti puštena u promet rekonstruirana dionica državne ceste D1 ZagrebSplit, u što su Hrvatske ceste uložile 20 milijuna kuna.
Tim zahvatom otklonjen je najveći prometni čep, što će bitno povećati protok vozila i poboljšati sigurnost sudionika u prometu na toj dionici D-1.
Osim prokopanog usjeka na samom vrhu brda Križice, između Dicma i Dugopolja, čime su uklonjena dosadašnja dva opasna zavoja, izgrađene su i duple kolničke trake od po jedan kilometar - jedna iz smjera Dicma, a druga iz smjera Dugopolja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Radove je prije ugovorenog roka završilo Poduzeće za ceste Split, a rekonstruiranu dionicu D-1 u Dicmu simbolično je otvorio zamjenik ministra pomorstva, prometa i veza Mijo Bezer, uz nazočnost brojnih uzvanika.
Predstavnici Hrvatskih cesta najavili su da će se nastaviti rekonstrukcija te, inače jedne od najopterećenijih cesta u Hrvatskoj, i to na dijelu od Dugopolja, odnosno spoja na buduću autocestu do Klis Grla (naselja iznad Klisa), gdje završava brza cesta Split-Grlo, i to proširenjem na četiri kolničke trake.
Tim zahvatom otklonjen je najveći prometni čep, što će bitno povećati protok vozila i poboljšati sigurnost sudionika u prometu na toj dionici D-1.
Osim prokopanog usjeka na samom vrhu brda Križice, između Dicma i Dugopolja, čime su uklonjena dosadašnja dva opasna zavoja, izgrađene su i duple kolničke trake od po jedan kilometar - jedna iz smjera Dicma, a druga iz smjera Dugopolja.
Radove je prije ugovorenog roka završilo Poduzeće za ceste Split, a rekonstruiranu dionicu D-1 u Dicmu simbolično je otvorio zamjenik ministra pomorstva, prometa i veza Mijo Bezer, uz nazočnost brojnih uzvanika.
Predstavnici Hrvatskih cesta najavili su da će se nastaviti rekonstrukcija te, inače jedne od najopterećenijih cesta u Hrvatskoj, i to na dijelu od Dugopolja, odnosno spoja na buduću autocestu do Klis Grla (naselja iznad Klisa), gdje završava brza cesta Split-Grlo, i to proširenjem na četiri kolničke trake.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati