Rijeka: Predstavljen sustav automatskog upravljanja gradskim prometom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
RIJEČKO Gradsko poglavarstvo danas je prihvatilo prijedlog uvođenja sustava automatskog upravljanja prometom u Rijeci koji bi trebao umanjiti prometne gužve u središtu grada.
Prijedlog automatskog upravljanja prometom izradila je tvrtka "Rijekapromet", a njezin direktor Nikola Modrić istaknuo je, predstavljajući sustav na sjednici Gradskog poglavarstva, kako je cilj smanjiti broj osobnih vozila u središtu grada te putnike usmjeriti na korištenje javnog gradskog prijevoza.
Godišnje se u Rijeci broj osobnih vozila poveća za oko 2000, a samo ta vozila, poredana jedno do drugog, čine kolonu dugu 12 kilometara, dodao je.
Također, mjerenjima je utvrđeno da dnevno u riječko središte ulazi oko 60 tisuća vozila, a danima prije praznika i do 70 tisuća, što je gornja granica propusnosti prometnica.
Uz slabu propusnost, karakteristika riječkog prometa je zastarjelost semaforskog sustava i nepovezanost cestovne i željezničke mreže, istaknuto je.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Bit ovog automatskog sustava je mjerenje intenziteta prometa na semaforiziranim raskrižjima s time da se ti podaci automatski šalju središnjem računalu. Ono bi, na temelju prikupljenih podataka, odabiralo optimalan način rada semafora, propusnosti ulica i raskrižja.
Centar u kojem bi se nalazilo to računalo bio bi izravno povezan s riječkom prometnom policijom, kako bi se u slučaju potrebe reagiralo što brže.
Snimke s kamera postavljenih na raskrižjima bilo bi moguće gledati putem interneta te na GPRS mobilnim uređajima.
Sustav automatskog upravljanja gradskim prometom obuhvaćao bi i automatsko upućivanje vozača prema praznim parkirnim mjestima promjenjivim svjetlosnim oznakama.
Izgradnja, koja bi se odvijala u fazama, trajala bi do 2006. godine, a cijeli projekt stajao bi 3 milijuna eura.
Prijedlog automatskog upravljanja prometom izradila je tvrtka "Rijekapromet", a njezin direktor Nikola Modrić istaknuo je, predstavljajući sustav na sjednici Gradskog poglavarstva, kako je cilj smanjiti broj osobnih vozila u središtu grada te putnike usmjeriti na korištenje javnog gradskog prijevoza.
Godišnje se u Rijeci broj osobnih vozila poveća za oko 2000, a samo ta vozila, poredana jedno do drugog, čine kolonu dugu 12 kilometara, dodao je.
Također, mjerenjima je utvrđeno da dnevno u riječko središte ulazi oko 60 tisuća vozila, a danima prije praznika i do 70 tisuća, što je gornja granica propusnosti prometnica.
Uz slabu propusnost, karakteristika riječkog prometa je zastarjelost semaforskog sustava i nepovezanost cestovne i željezničke mreže, istaknuto je.
Centar u kojem bi se nalazilo to računalo bio bi izravno povezan s riječkom prometnom policijom, kako bi se u slučaju potrebe reagiralo što brže.
Snimke s kamera postavljenih na raskrižjima bilo bi moguće gledati putem interneta te na GPRS mobilnim uređajima.
Sustav automatskog upravljanja gradskim prometom obuhvaćao bi i automatsko upućivanje vozača prema praznim parkirnim mjestima promjenjivim svjetlosnim oznakama.
Izgradnja, koja bi se odvijala u fazama, trajala bi do 2006. godine, a cijeli projekt stajao bi 3 milijuna eura.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati