Sanaderu manje Mislava Bage, Milanoviću više energije, Čačića poslati na trening govorništva
"ODJEĆA na njemu stoji kao salivena, držanje mu je samouvjereno, glas ima potrebnu dubinu da njome može komunicirati snagu i odlučnost, jasnoća izgovora je dobra, tempo izgovora je u pravilu dobro odmjeren, ton povisuje u trenucima kad treba, gestikulacije su mu energične i vrlo dobro prate izgovoreno", opis je to premijera Ive Sanadera i predsjednika HDZ-a, dobiven nakon poduže analize, iznesene u nekoliko postova, a na koju se odvažio autor bloga Siva eminencija PR-a.
U nekoliko je dijelova spomenuti bloger, kako kaže, izvukao opću crtu, te secirao najvažnije elemente neverbalne i verbalne komunikacije javnih nastupa Ive Sanadera, Zorana Milanovića i Radimira Čačića, došavši potom i do grand finala u kojem donosi potpunu sliku glavnih aktera hrvatskog predizborja.
Za Sanadera bloger piše kako je u svojoj izvedbi bez premca, ali za kvalitetu sadržaja dvoji, jer da je zadržajno težak ne bi mu se, zaključuje, dogodio Mislav Bago.
"Milanoviću nedostaje doza energije i hitna promjena složenih rečenica u jednostavne"
Za predsjednika SDP-a Zorana Milanovića bloger piše kako nije u svim elementima pronašao dobru formulu za interpretaciju svog sadržaja.
"Izborom ležerne odjeće je pogodio, cool držanjem je zauzeo drugačiji gard od Sanadera i dobar je dok ne postane precool, glasom komunicira mirnoću, ali ponekad i pretjeranu flegmatičnost, jasnoća izgovora mu je dobra, kao i tempo, oscilacija u tonu nema, no, na žalost isto nije odlika vrhunskih govornika, gestikulacija mu je dobro odmjerena, no forme rečenica su preduge", pojašnjava bloger, te zaključuje kako Milanoviću "nužno nedostaje doza energije i hitna promjena složenih rečenica u jednostavne". To, nastavlja, može postići samo kvalitetnim treniranjem.
"On je vrhunski materijal za dobrog govornika, a da li će to postati, ovisi samo o njemu samome", zaključuje bloger.
"Čačiću nužno treba dobar trening govorništva i to ne sutra, već jučer"
Čačić je, došao je nakon iscrpne analize do konačnog zaključka bloger, školski primjer kako lošom interpretacijom dobar sadržaj postaje neatraktivan.
"I najkvalitetniji proizvod neće se dobro prodavati, ako nije upakiran u atraktivnu ambalažu i popraćen odličnim marketingom. Odjeća (u posljednje vrijeme) na njemu je vrhunska, držanje (kad nije u pasivi) sigurno, glas mu ima dovoljnu dubinu za komuniciranje odlučnosti, izgovor mu je jasan, tempo mu ubrzava i usporava, ali ne planski da bi se nešto naglasilo, već prepušteno slučaju, ton podiže ne onda kad bi u svom govoru trebao nešto naglasiti, već ona kad je isprovociran, gestikulacija mu je prirodna, a forma rečenica toliko komplicirana (osim u trenucima kad odluči biti drzak)", piše bloger.
"Čačiću nužno treba dobar trening govorništva i to ne sutra, već jučer ... No, bojim se da je u njegovom slučaju već prekasno", zaključuje. Više pročitajte na blogu Siva eminencija PR-a.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati