SFOR službeno potvrdio kako u mostarskoj zračnoj luci nema radara
Tekst se nastavlja ispod oglasa
GLASNOGOVORNIK SFOR-ove višenacionalne brigade Norbert Hoerpel danas je službeno potvrdio kako u mostarskoj zračnoj luci, blizu koje se 15-ak kilometara jugoistočno 26. veljače srušio zrakoplov sa makedonskim predsjednikom Borisom Trajkovskim, ne postoje radari za kontrolu slijetanja zrakoplova.
Umjesto radara SFOR-ovi kontrolori, objasnio je Hoerpel upotrebljavaju opremu koja emitiranjem radio signala uspostavlja dvosmjernu komunikaciju s pilotom čime se omogućava pilotu određivanje pozicije na kojoj se nalazi zrakoplov u odnosu na zračnu luku.
SFOR-ov glasnogovornik tvrdi kako su na ovaj način francuski kontrolori leta u mostarskoj zračnoj luci 26. veljače sigurno bili u kontaktu s pilotom prije pada makedonskog zrakoplova, te da o tome postoji i snimka na vrpci koja je u posjedu istražnog tima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema Hoerpelovim riječima ovakav način komunikacije kakvu SFOR koristi s opremom u mostarskoj zračnoj luci koristi se diljem svijeta u zračnim lukama koje nemaju veći promet kao što je i mostarska zračna luka. On je dodao kako se takav način naveđenja zrakoplova koristi i pod otežanim vremenskim uvjetima. Po riječima glasnogovornika SFOR-a piloti posjeduju i detaljno razrađene pisane upute za slijetanje.
Na upit jesu li na dan nesreće makedonskog zrakoplova 26. veljače SFOR-ovi kontrolori bili u civilnom dijelu mostarske zračne luke ili u dijelu koji koriste Stabilizacijske snage glasnogovornik Hoerpel je kazao kako će to utvrditi istraga.
Umjesto radara SFOR-ovi kontrolori, objasnio je Hoerpel upotrebljavaju opremu koja emitiranjem radio signala uspostavlja dvosmjernu komunikaciju s pilotom čime se omogućava pilotu određivanje pozicije na kojoj se nalazi zrakoplov u odnosu na zračnu luku.
SFOR-ov glasnogovornik tvrdi kako su na ovaj način francuski kontrolori leta u mostarskoj zračnoj luci 26. veljače sigurno bili u kontaktu s pilotom prije pada makedonskog zrakoplova, te da o tome postoji i snimka na vrpci koja je u posjedu istražnog tima.
Prema Hoerpelovim riječima ovakav način komunikacije kakvu SFOR koristi s opremom u mostarskoj zračnoj luci koristi se diljem svijeta u zračnim lukama koje nemaju veći promet kao što je i mostarska zračna luka. On je dodao kako se takav način naveđenja zrakoplova koristi i pod otežanim vremenskim uvjetima. Po riječima glasnogovornika SFOR-a piloti posjeduju i detaljno razrađene pisane upute za slijetanje.
Na upit jesu li na dan nesreće makedonskog zrakoplova 26. veljače SFOR-ovi kontrolori bili u civilnom dijelu mostarske zračne luke ili u dijelu koji koriste Stabilizacijske snage glasnogovornik Hoerpel je kazao kako će to utvrditi istraga.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati