Štedljivi Europljani ne žele kupovati novi iPhone 4s

Štedljivi Europljani ne žele kupovati novi iPhone 4s

Foto: Apple

REZULTATI jednog istraživanja tržišta pokazali su kako su oslabljena ekonomija i sve niže cijene konkurentskih smartphoneova uvelike utjecale na prodaju Appleovih iPhonea diljem Europe.

Lansiranjem najnovijeg iPhonea 4S u listopadu Apple je učvrstio svoj položaj na američkom i britanskom tržištu, no najnoviji gadget pokojnog Stevea Jobsa nije pobudio pretjerani interes kod potencijalnih kupaca u kontinentalnoj Europi.

Na starom kontinentu Apple je izgubio svoj dio kolača u rastućem tržištu smartphoneova. U Velikoj Britaniji, SAD-u i Australiji u ovo predbožićno vrijeme prodaja iPhonea i dalje ruši sve rekorde u, no to nije slučaj s globalnim tržištem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Udio prodanih Appleovih telefona na tržištu u SAD-u je s prošlogodišnjih 25 narastao na 36 posto, a u Britaniji s 21 posto koliko je iznosio u 2010. skočio je na 31 posto.

No, u Europi priča je malo drugačija. U francuskoj udio Applea pao je s 29 na 20 posto, u Njemačkoj pad je iznosio pet posto, s 27 na 22. Sličan pad zabilježen je i u Italiji i Španjolskoj.

Francusko tržište pokazuje na popriličnu osjetljivost na cijene proizvoda, a kriza eurozone i vladina dugovanja uplašila su potencijalne ulagače, te uništile poslovno i potrošačko povjerenje, stoga su europski potrošači postrožili svoje kriterije i postali oprezniji nad svojim troškovima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara