107.22.126.144 US
 

Štednja na HRT-u: Šefovi radija i televizije tjedan dana u Kini na trošak firme!

Piše:
petak, 16.10.2009. 19:34
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Tekst: Dragan Miljuš
Foto:
Arhiva

PREMDA kriza trese HRT, ravnatelji Hrvatske televizije i Hrvatskog radija, Blago Markota i Davor Mezulić tjedan dana proveli su u Kini na račun firme. Dio je troškova snosio domaćin, dio HRT, pojasnio je glasnogovornik Janos Roemer, no pri tom je ostalo nepoznato koliko se potrošilo na dalekoistočni izlet dvojice šefova.

Kako neslužbeno doznajemo, HRT je Markoti i Mezuliću platio troškove puta i dnevnice, pa se zacijelo radi o sasvim solidnom peteroznamenkastom iznosu.

Markota i Mezulić na potpisivanju ugovora o otvaranju Kine svijetu

Što su zapravo Markota i Mezulić tamo radili? Na poziv kineske Vlade, zajedno s visokim predstavnicima američkih i europskih medijskih kuća, sudjelovali su na međunarodnom summitu, na kojem je potpisan sporazum koji označava novi iskorak u otvaranju Kine svijetu, kaže Roemer.

Tvrdi da je posjet iskorišten i za nastavak dogovora suradnje HRT-a s kineskim javnim radijskim i televizijskim kućama na najvišoj razini.     

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije