Stranke u pregovorima s tvrtkama o jumbo-plakatima
Tekst se nastavlja ispod oglasa
POLITIČKE stranke već pregovaraju s tvrtkama, vlasnicima jumbo-panoa postavljenim na javnim i drugim površinama u Zagrebu, izvijestili su iz Gradskog ureda za prostorno uređenje koji propisuje načine oglašavanja.
Sezonu predizborne promidžbe u Zagrebu su svojim plakatima otvorile "Libra" (G.Granić i J. Radoš) i Liberalna stranka (100 posto liberalno).
Po podacima jedne tvrtke koja se bavi oglašavanjem ("Metropolis media d.d.) cijene oglašavanja, ovisno o kvaliteti oglasne ploče (veličina, osvjetljenje i sl.) i dužini reklamiranja su od 105 do 1.840 eura. Te cijene su iste za političke stranke kao i za sve druge korisnike.
U Zagrebu je na prošlim lokalnim izborima 2001. Gradsko poglavarstvo svim strankama omogućilo jednake uvjete promidžbe i predstavljanja, podsjetio je pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje Davor Jelavić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Uz odobrenje tog Ureda, privremeno su se mogli postavljati jumbo-plakati, zatim manji samostojeći panoi i panoi oko stupova javne rasvjete i stabala tzv. sandwich panoi. Stranke su s vlasnicima panoa mogle ugovoriti i zakup površine na već postavljenim jumbo-panoima, osvijetljenim vitrinama (city light) te reklamnim panoima i oglasnim stupovima za male plakate.
Jelavić napominje da je izričito zabranjeno lijepljenje plakata na fasade objekata, ograde, nadstrešnice i stupove javne rasvjete, zakucavanje plakata na stabla i postavljanje panoa bez odobrenja Odjela za komunalne poslove.
Svi uvjeti i način isticanja plakata te nadzor i kaznene sankcije s tim u vezi propisane su Odlukom o komunalnom redu. Po toj odluci, kazna koju komunalni redar može izreći i naplatiti na mjestu prekršaja je 100 kuna, a u prekršajnom postupku od 500 do 2.000 kuna za pravnu osobu, odnosno od 200 do 500 kuna za odgovornu osobu u pravnoj osobi i građaninu koji učini prekršaj. Komunalno redarstvo nalaže oglašivaču-prekršitelju da sam ukloni neprimjereno istaknute plakate. Ako to ne učini u roku ili ne učini u potpunosti, plakati se tada uklanjaju putem uslužne tvrtke, na trošak oglašivača, s tim da je cijena uklanjanja 10,60 kuna po plakatu.
S obzirom na iskustvo iz dosadašnjih izbornih kampanja nadležni procjenjuju da se u slijedeća dva mjeseca, do parlamentarnih izbora 23. studenoga, u Zagrebu i drugim gradovima i mjestima širom Hrvatske može očekivati "poplava" plakata s kojih će se smješkati hrvatski političari.
Sezonu predizborne promidžbe u Zagrebu su svojim plakatima otvorile "Libra" (G.Granić i J. Radoš) i Liberalna stranka (100 posto liberalno).
Po podacima jedne tvrtke koja se bavi oglašavanjem ("Metropolis media d.d.) cijene oglašavanja, ovisno o kvaliteti oglasne ploče (veličina, osvjetljenje i sl.) i dužini reklamiranja su od 105 do 1.840 eura. Te cijene su iste za političke stranke kao i za sve druge korisnike.
U Zagrebu je na prošlim lokalnim izborima 2001. Gradsko poglavarstvo svim strankama omogućilo jednake uvjete promidžbe i predstavljanja, podsjetio je pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje Davor Jelavić.
Jelavić napominje da je izričito zabranjeno lijepljenje plakata na fasade objekata, ograde, nadstrešnice i stupove javne rasvjete, zakucavanje plakata na stabla i postavljanje panoa bez odobrenja Odjela za komunalne poslove.
Svi uvjeti i način isticanja plakata te nadzor i kaznene sankcije s tim u vezi propisane su Odlukom o komunalnom redu. Po toj odluci, kazna koju komunalni redar može izreći i naplatiti na mjestu prekršaja je 100 kuna, a u prekršajnom postupku od 500 do 2.000 kuna za pravnu osobu, odnosno od 200 do 500 kuna za odgovornu osobu u pravnoj osobi i građaninu koji učini prekršaj. Komunalno redarstvo nalaže oglašivaču-prekršitelju da sam ukloni neprimjereno istaknute plakate. Ako to ne učini u roku ili ne učini u potpunosti, plakati se tada uklanjaju putem uslužne tvrtke, na trošak oglašivača, s tim da je cijena uklanjanja 10,60 kuna po plakatu.
S obzirom na iskustvo iz dosadašnjih izbornih kampanja nadležni procjenjuju da se u slijedeća dva mjeseca, do parlamentarnih izbora 23. studenoga, u Zagrebu i drugim gradovima i mjestima širom Hrvatske može očekivati "poplava" plakata s kojih će se smješkati hrvatski političari.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati