54.221.29.4 US
 

Ulaganje u budućnost: Tango nadograđuje svoj glavni sustav

Piše: Sponzorirani članak
četvrtak, 16.6.2016. 20:27
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: strukturnifondovi.hr

TANGO komunikacije - kontakt centar koji pruža usluge izvornih govornika klijentima iz različitih industrija širom svijeta, nadograđuje svoj glavni sustav, a ulaganja dobrim dijelom financira Europski fond za regionalni razvoj.

Ključ uspješnog poslovanja tvrtke Tango su informatizirani poslovni procesi koji se stalno nadograđuju posljednjim inovativnim rješenjima na tržištu što osigurava izvrsnost poslovnih procesa i pruženih usluga u cilju postizanja visoke efikasnosti i kvalitete. Vizija projekta jest stvaranje jedinstvenog, inovativnog kontaktnog centra koji će po kvaliteti biti lider ne samo u okvirima Republike Hrvatske,već i u široj regiji.

Tango već nekoliko godina planira implementaciju novih mogućnosti svog IKT sustava. Ulaskom Hrvatske u EU 2013. ukazala se prilika za dodatnim sredstvima iz EU fondova.

Kontakt centar sustavi ne dolaze baš u "dva plus jedan gratis" akcijama, tako da je ovo bila zlatna prilika za implementaciju kompletne platforme. Kontakt centar je danas višekanalno okruženje u kojem potrošač sam odlučuje kako želi komunicirati s pružateljem usluga. To znači da su telefonija, e-mail, chat, SMS, društvene mreže, web portali i forumi međusobno integrirani, što potrošaču osigurava iskustvo komunikacije s pružateljem usluge bez zapreka.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Zaokruženje cijelog sustava kontakt centra

Sve navedeno čini prilično složenu, ali neophodnu infrastrukturu za ozbiljne igrače u svijetu kontakt centara. Hardver, softver (u oblaku ili ne), CRM, IVR, CMS, izvještaji u stvarnom vremenu, optimizacija radne snage, fleksibilnost, te pričuvni sustavi za izbjegavanje kvarova su svakodnevna potreba za onoga koji želi ostati na vrhu.

Nakon ulaganja 2010. godine u najbolju, kako kažu, "Avaya Contact Center Express" telefonsku centralu, nadogradnja kompatibilnih modula na Avaya sustav značila bi zaokruživanje slike kontakt centra.

Prioriteti na njihovoj listi za kupovinu su sustav za snimanje poziva, poboljšani Avaya CMS (za analizu poslovanja u stvarnom vremenu), te Avaya WFO (za optimizaciju radne snage).
Projekt "Podizanje konkurentnosti putem uvođenja inovativnih IKT rješenja u poslovne procese tvrtke Tango komunikacije d.o.o.", u ukupnoj vrijednosti od 1,179,910.59 kuna, od čega je 750,000.00 financirano sredstvima EU fondova, započet je u 15.01.2015.

Njihov stručni tim kojeg čine Richard Riley (Operativa), Tajana Riley (Ljudski resursi) i Igor Vrabec (IT) spremno su zasukali rukave za rad na integraciji novih modula u narednih 17 mjeseci. Cilj projekta je podizanje konkurentnosti tvrtke Tango komunikacije d.o.o uvođenjem inovativnih IKT rješenja u poslovne procese.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije