54.162.105.241 US
 

Vanja Sutlić će tužiti Arenu zbog tvrdnje da je kupio jahtu za milijun i pol kuna!

Piše:
utorak, 13.10.2009. 16:46
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Tekst: N.Š. / J.C.
Foto: Index

GLAVNI ravnatelj HRT-a nedavno je kupio 13-metarsku jedrilicu vrijednu oko milijun i pol kuna koju je platio gotovinom, piše Arena. No, glasnogovornik HRT-a to je demantirao tvrdnjama da je kupljena jedrilica polovna i znatno jeftinija nego što piše ovaj tjednik.

Sutlić je jahtu pod imenom "Tara" registarskih oznaka ZD 1879 kupio na javnoj dražbi Trgovačkog suda u Splitu. Informaciju je potvrdila i zadarska Lučka kapetanija koja je dobila zaključak o vlasništvu od suda u kojem je kao novi vlasnik naveden upravo Vanja Sutlić.

Nije poznato tko je bivši vlasnik jedrilice koji ju je bio prisiljen prodati, ali Arena tvrdi da je Sutlić "Taru" platio gotovinom. "Kako si je mogao priuštiti plovilo vrijedno milijun i pol kuna, s plaćom ravnatelja HRT-a koja iznosi 16.000 kuna, također nije poznato", piše taj tjedni list.

"Jedrilica nije koštala milijun i pol kuna, već 45,5 tisuća eura!"

No, glasnogovornik HRT-a ovu informaciju je demantirao. Janoš Roemer u svom priopćenju navodi kako ga je Sutlić ovlastio da novinarima prenese informaciju da je kupio polovnu jedrilicu dužine 12 metara putem javne dražbe na Trgovačkom sudu u Splitu. No, cijena jedrilice, poručuju s HRT-a, nije bila milijun i pol kuna već oko 45.500 eura.

"Tu je svotu gospodin Sutlić platio dignuvši kredit u banci, a od svoje ušteđevine platio je 23 posto PDV-a. Potpuno je jasno da su i donedavna (oko 21.000 kuna) i sadašnja (oko 16.000 kuna) plaća gospodina Sutlića dovoljne za servisiranje takvog kredita. Osim toga, gospodin Sutlić ima i brod koji upravo prodaje, pa će ga njegov novi (polovni) brod, kad stari proda, na kraju koštati tek oko 25.000 eura – a tu bi cijenu kreditom mogao financirati i netko tko ima upola nižu plaću od njegov", tvrde s HRT-a.

Sutlić je također najavio da će tužiti tjednik Arena zbog objavljivanja javne informacije o njemu jer mu je, smatra, učinjena očita šteta. "Namjera diskreditacije objavljenim tekstom pogotovo je očita ako se zna da je ova kupovina realizirana javnim postupkom i da su svi podaci provjerljivi na splitskom trgovačkom sudu. Naravno, niti fotografija uz objavljeni tekst nije doista fotografija kupljenog broda", priopćeno je s HRT-a.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije