Veliki azijski gradovi suočeni s problemom onečišćenja zraka
Tekst se nastavlja ispod oglasa
VELIKI azijski gradovi sučeljeni su s golemim teškoćama zbog onečišćenja zraka, što bi moglo uzrokovati gubitke od nekoliko milijarda dolara u zdravstvu i u industrijskoj proizvodnji, tvrde stručnjaci koji su se okupili u Singapuru.
Kakvoća zraka u nekim azijskim metropolama kao što su Jakarta i Manila ne odgovara normama Svjetske zdravstvene organizacije, a od osamsto tisuća ljudi u svijetu koji svake godine obolijevaju zbog nečistog zraka, dvije trećine živi u Aziji, dodaju.
"Vlade će morati izdvojiti puno novca za liječenje osoba koje su oboljele zbog onečišćenja zraka", kazao je Supat Wangwongwatana, predsjednik CAI-a, organizacije koja se bavi problemom onešićenja zraka u azijskim gradovima.
"Sljedeći će korak biti pregovori s predstavnicima automobilske industrije", rekao je, budući da je promet glavni krivac za tu pojavu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stručnjaci tvrde da je problem ozbiljan i da zbog njega u Aziji svake godine umire najmanje petsto tisuća ljudi. Sve veća urbanizacija i jačanje srednjeg sloja koji želi posjedovati auto radi poboljšanja socijalnog statusa, nepovoljno su utjecali na kvalitetu zraka.
Nastavi li rasti broj automobila, rast će i broj onih koji će prije vremena umrijeti od bolesti uzrokovanih nečistim zrakom, a "produktivnost i kvaliteta života bit će u padu", predviđa azijska banka za razvoj (BAD).
(Hina) vrad dgk
Kakvoća zraka u nekim azijskim metropolama kao što su Jakarta i Manila ne odgovara normama Svjetske zdravstvene organizacije, a od osamsto tisuća ljudi u svijetu koji svake godine obolijevaju zbog nečistog zraka, dvije trećine živi u Aziji, dodaju.
"Vlade će morati izdvojiti puno novca za liječenje osoba koje su oboljele zbog onečišćenja zraka", kazao je Supat Wangwongwatana, predsjednik CAI-a, organizacije koja se bavi problemom onešićenja zraka u azijskim gradovima.
"Sljedeći će korak biti pregovori s predstavnicima automobilske industrije", rekao je, budući da je promet glavni krivac za tu pojavu.
Nastavi li rasti broj automobila, rast će i broj onih koji će prije vremena umrijeti od bolesti uzrokovanih nečistim zrakom, a "produktivnost i kvaliteta života bit će u padu", predviđa azijska banka za razvoj (BAD).
(Hina) vrad dgk
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati