VIP dobio novi vizualni identitet
TVRTKA VIP je na današnjoj konferenciji za novinare predstavila novi vizualni identitet s glavnom porukom Budi svoj. Po novom VIP se piše malim crnim slovima, a slova okružuju četiri različita oblika u živim bojama.
Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave VIP-a novinarima je otkrila mjesecima čuvanu tajnu naglasivši da je brand važan za poslovanje svake tvrtke jer joj određuje vrijednost te je razlikuje od drugih. Predstavljajući novi vizualni identitet kazala je da se radi o lifestyle brandu koji omogućava korisnicima da iskažu svoju osobnost kroz izbor niza usluga.
"Budi svoj, budi hrabar, budi ponosan, smij se, budi zaljubljen ...samo su neke od poruka kojima želimo potaknuti korisnike da se lakše poistovjete s pojedinim proizvodima ili uslugama i odaberu ih u skladu s vlastitim stavovima i vrijednostima. Svi smo mi jedinstveni i želimo iskazati svoju originalnost" -kazala je Marie-Helene Magenschab.
Novi VIPnet-ov vizualni identitet osmislila je ugledna britanska agencija za branding Wolff Olins. Prvog hrvatskog mobilnog operatera rebranding je stajao 12 milijuna kuna.
Današnjem događajem VIP je potvrdio svoju inovativnost, a koliko je ovaj korak važan za tvrtku pokazala je nazočnost Borisa Nemšića koji će od 24. svibnja 2006. biti predsjednik Uprave Telekom Austria Grupe. Kako je vijest o imenovanju objavljena jučer, Nemšić je izazvao veliko zanimanje prisutnih novinara.
Broj korisnika veći za 15,8 %
Na kraju trećeg tromjesečja 2005. godine VIPnet je povećao broj korisnika na 1,46 milijuna, što je za 15,8 % više u odnosu na isto razdoblje u 2004. Tijekom istog razdoblja prihodi su porasli za 10,7% na iznos od 131,9 milijuna eura. VIPnetovi prihodi od poslovanja porasli su za 16,6% na iznos od 43,6 milijuna eura.
Prihodi prije kamata, poreza, smanjenja vrijednosti i amortizacije porasli su za 6,5% na iznos od 63,5 milijuna eura.
I.B
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati