Vlada lagala u aferi Liburnija?

Vlada lagala u aferi Liburnija?

TJEDNIK Nacional posjeduje MUP-ov dokument koji svjedoči da je Sanaderova Vlada primila obavijest o raskidanju odluke o predaji Liburnije, iako su potpredsjednik Vlade Damir Polančec i glasnogovornik Ratko Maček tvrdili suprotno.

Dokaz koji posjeduje tjednik pokazuje da je Vlada primila dokument kojim je HFP obavijestio Vladu da je Andrija Hebrang poništio nagodbu s Darkom Ostojom i Georgom Eltzom, a za kojeg je Ratko Maček u dva navrata tvrdio da nije stigao do Vlade. Radi se o potvrdi o privremenom oduzimanju predmeta koji dokazuje da je Vlada primila obavijest o stavljanju izvan snage odluke Upravnog odbora HFP-a o Liburniji.

Dokument pokazuje da je za aferu Liburnija osim Damira Ostojića odgovoran i potpredsjednik Vlade Damir Polančec, a država je skoro oštećena za 400 milijuna kuna, piše Nacional.

Glavni državni odvjetnik Mladen Bajić, navodno već tjedan dana zna da je Ratko Maček lagao da Vlada nije odgovorna za tu aferu, te da je nekorektno krivnju usmjerio prema bivšem šefu Fonda za privatizaciju, Ostojiću.

Nacional kao glavni dokaz tvrdnje da je Maček ili Vlada lagala navodi MUP-ovu Potvrdu o privremenom oduzimanju predmeta od 19. kolovoza koju su policajci izdali Mariji Vučko, djelatnici Fonda za privatizaciju, kada su uzimali dokumentaciju vezanu za slučaj Liburnija.

Među dokumentima koje je policija uzela je i dokument koji govori o tome da je Ostović obavijestio Vladu o tome da je u studenom 2004. Andrija Hebrang poništio nagodbu s Ostojom i Eltzom.

Ostojića se optužuje da nije obavijestio Polančeca da je 5. studenog 2004. povučena odluka Upravnog odbora HFP-a o prihvaćanju prijedloga sporazuma o nagodbi od 10. rujna 2004.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Polančec tvrdi da je pročitao svu dokumentaciju, što bi značilo da je svjesno odobrio nagodbu koju je Hebrang raskinuo u studenom 2004.

Glasnogovornik Vlade Ratko Maček demantirao je Nacionalu da je Ostović vladi i Polančecu poslao dopis kojim ih informira da je Hebrang poništio spornu nagodbu.

Tjednik optužuje Mačeka da je lagao, ponavljajući tvrdnju koju je Nacional u prošlom broju demantirao. Maček je rekao da je dokument autentičan, ali da nikada nije stigao do Vlade.

Međutim, postoji poštanska povratnica koju je Fond dobio s prijamnim pečatom Vlade iz koje se vidi da je dokument tamo ipak stigao.

Foto: Arhiva

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara