ZAGREB: NA ZV-u ZAVRŠENI PRVI MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na Zagrebačkom velesajmu večeras su završeni Prvi međunarodni dani marketinga PRIME, u sklopu kojih su od 8. svibnja prvi put u Hrvatskoj na jednome mjestu predstavljeni najnoviji trendovi u industriji tržišnih komunikacija i marketinga. L
PRIME, koji je više bio događaj nego sajam, organizirali su Zagrebački velesajam i Gospodarska interesna udruga društava tržišnog komuniciranja - HURA radi promidžbe marketinga, oglašavanja i komunikacija u društvenom životu, posebice u gospodarstvu.
Na PRIME-u se predstavilo 120 izlagača iz 14 država na četiri tisuće četvornih metara, u dva sajamska paviljona.
Održano je šest stručnih skupova - predavanja domaćih i stranih stručnjaka, te desetak prezentacija i radionica na kojima su glavne teme bile direkt-marketing, oglašavanje na Internetu, multimediji i dizajn.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Osim toga, predstavljeni su i mnogobrojni audio i video-spotovi, te rezultati istraživanja o marketingu u Hrvatskoj koja su proveli studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
(Hina) tam sp
PRIME, koji je više bio događaj nego sajam, organizirali su Zagrebački velesajam i Gospodarska interesna udruga društava tržišnog komuniciranja - HURA radi promidžbe marketinga, oglašavanja i komunikacija u društvenom životu, posebice u gospodarstvu.
Na PRIME-u se predstavilo 120 izlagača iz 14 država na četiri tisuće četvornih metara, u dva sajamska paviljona.
Održano je šest stručnih skupova - predavanja domaćih i stranih stručnjaka, te desetak prezentacija i radionica na kojima su glavne teme bile direkt-marketing, oglašavanje na Internetu, multimediji i dizajn.
(Hina) tam sp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati