54.167.181.242 US
 

Zbog manjeg požara dvojica mladića otrovani dimom u zagrebačkom klubu "The Best"

Piše:
subota, 29.5.2004. 13:02
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

ZBOG manjeg požara na terasi zagrebačkog disko kluba "The Best", koji je izbio noćas četrdesetak minuta iza ponoći, dvojica mladića zatražila su liječničku pomoć zbog udisanja dima, izvijestila je danas policija.

Požar je, prema prvim policijskim informacijama, izbio na vanjskoj terasi koja zbog uređanja nije bila otvorena, a uzroci požara još nisu poznati. Dvojica mladića liječničku su pomoć zatražili jer su udisali dim, koji je kroz ventilaciju s vanjske terasa dolazio do unutrašnjosti kluba, gdje se održavao uobičajen program, kažu u policiji. Nakon što su kolima hitne pomoći prevezeni u bolnicu radi pružanja liječničke pomoći jedan je mladić pušten, dok je drugi zadržan u bolnici.

Policija navodi kako zbog požara, koji je ugašen nedugo nakon izbijanja, vlasnik nije ispraznio prostor kluba.

Nekoliko stotina metara dalje, u lokalu "Baobab" na obali jarunskog jezera, teško je ozlijeđen 22-godišnji mladić, koji je, pod zasad nerazjašnjenim okolnostima zadobio nagnječenje mozga.

Kako mladić, koji je zadržan na liječenju u bolnici Sestara milosrdnica, zbog ozljede nije kontaktibilan policija ne može utvrditi na koji je način došlo do ozljeđivanja. Prema izjavama njegovih prijatelja mladić se sukobio s dvojicom redara, koji pak tvrde da sukoba nije bilo, već da se ozlijedio prilikom pada.

Policija je ipak privela dvojicu redara, a više informacija o ovom događaju najavila je nakon dovršetka kriminalističke obrade.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije