Žene će potrošiti 140 milijuna eura tijekom Eura 2008.
PRIPADNICE ljepšeg spola imaju ključnu ulogu na Euro 2008., naime potrošit će oko 140 milijuna eura, zaključak je studije MasterCarda koji je sponzor Uefe.
Prema studiji, žene će tako biti zaslužne za ekonomski porast od gotovo 4 milijuna eura po utakmici. Ovoliki se iznosi odnose na žensku potrošnju na nogometne proizvode poput robe, hrane, pića, smještaj, put i televizijsko praćenje utakmica, ali pripadnice ljepšeg spola povećat će potrošnju i na aktivnosti koje ih udaljuju od "muškog" sporta.
Kako bi se udaljile od nogometa bavit će se maloprodajnom terapijom, izletima i zabavom. Od početka ovog europskog prvenstva navijačice su postale vrlo važna skupina uživajući u Fun zonama u Austriji i Švicarskoj gdje su trošile na majice, bojice za lice i hranu. Navijačice koje prate utakmice kod kuće najviše će potrošiti na dnevne novine i časopise, majice, kafiće, restorane i dućane.
"Uefa Euro 2008. dokazuje još jedanput kako je nogomet uistinu univerzalni sport, kojega gledaju i muškarci i žene u Hrvatskoj i cijelom svijetu. Naše istraživanje u srcu nogometne trgovine pokazuje da i žene stvaraju značajan ekonomski doprinos - iznad 4 milijuna eura u svakoj igri", izjavio je Paul Meulendijk iz MasterCarda.
Poznato je da žene drže tri kuta kuće, što se može primijeniti i na ekonomiju nogometa što je potvrdio i Simon Chadwick, jedan od vodećih svjetskih,sportskih i poslovnih stručnjaka koji je i provodio MasterCard istraživanje:
"Istraživanje očito pokazuje rastuće financijsko značenje žena u nogometnoj industriji. Bez obzira jesu li žene istinski obožavatelji ili provode ljeto negdje drugdje za vrijeme velikih utakmica, one stvaraju važan ekonomski doprinos. Nogometna industrija okreće se potrošačkoj moći ženskih navijača i pojačano usmjeruje svoje proizvode prema njima."
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati