C4 Picasso i kao peterosjed

C4 Picasso i kao peterosjed

CITROEN će tijekom prvog kvartala ove godine lansirati još jedan monovolumen, C4 Picasso sa pet sjedala, čime će postati jedini u Europi sa čak tri modela u segmentu kompaktnih monovolumena.

Nakon uspješnog lansiranja visiospace modela Grand C4 Picasso sa sedam sjedala, Citroen nastavlja s povećanjem game monovolumena lansirajući još jedan Picasso. S parom sjedala manje i jednakom dozom dinamičnosti, novi model se obraća svima koji traže lijep i komforan monovolumen kompaktnih mjera.

Osim uzorne prostranosti i prepoznatljivog ugođaja u vožnji, C4 Picasso sa stilom odrađuje i tovarne zadaće. Pola "kubika" tovarnog prostora proširivo je preklapanjem sjedala na maksimalnih 1.734 litara.

Što se tiče samih putnika, oni će i dalje moći uživati u otvorenom pogledu u nebo zahvaljujući panoramskom vjetrobranskom staklu, velikim bočnim prozorima i dakako ostakljenim panoramskim krovom (opcija).

Ponudu motora čine četiri jedinice, po dvije benzinske (1.8/125 KS, 2.0/141 KS) i dvije dizelske (1.6/109 KS, 2.0/136 KS). Snažniji benzinac dolazi s upravljanim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili ovisno o tržištu, automatskim mjenjačem sa četiri stupnja prijenosa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi mjenjač dostupan je i u kombinaciji sa dizelašima, dok je snažniji moguće opremiti i šest-stupanjskom automatikom.

>> Baza automobila: Citroen C4 Grand Picasso

Razvijen na istoj platformi kao Grand C4 Picasso (7 sjedala) koji je osvojio 5 zvjezdica na testu EuroNCAP, C4 Picasso udovoljava najstrožim kriterijima u pogledu zaštite putnika u slučaju sudara. Standardno se oprema sa sedam zračnih jastuka, a tu su još Isofix sjedala, upozorenje o nevezanim sigurnosnim pojasevima na svim sjedalima, itd.

Kompaktnim dimenzijama (duljina/širina/visina: 4,47 x 1,83 m x 1,66 m) C4 Picasso se smješta između modela Xsara Picasso i Grand C4 Picasso. U svakom slučaju Citroen je još jednom potvrdio da zna slušati bilo kupaca i ponuditi upravo ono što traže.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara