FILMSKE komedije i razne reklame već su mnogo puta koristile dvojnice Njezinog veličanstva pa ni novi jumbo plakati u Belgiji nisu nikoga previše šokirali.
Ovoga puta "kraljicu" su stavili u legendarnu pozu Marylin Monroe iz filma "Sedam godina vjernosti" kada joj zrak iz klima uređaja diže haljinu kako bi reklamirali novu brzu liniju Eurostara koja povezuje London s Belgijom.
Glasnogovornik putničke agencije objasnio je novinarima kako svojim oglasom nisu željeli nikoga uvrijediti, a postigli su pun pogodak jer se povećao broj prodanih karata od čega će veliku korist imati i engleski turizam.
Iz kraljevske palače kratko su komentirali da "prepuštaju javnosti ocijenu da li je tu riječ o dobrom ukusu".
Nadamo se da naši turistički stručnjaci neće oponašati ovu ideju i napraviti oglase s Tomcem kao razgolićenim Rambom ili ministrice turizma u ulozi Sharone Stone u "Basic Instict" jer time sigurno ne bi privukli nove goste na Jadran.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati